Skårholen Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Møtte deg i sta tror jeg, mellom Løten og Hamar. Bilen så fet ut, hjula så ut som satt pent på bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) Møtte deg i sta tror jeg, mellom Løten og Hamar. Bilen så fet ut, hjula så ut som satt pent på bilen også.Stemmer nokk bra det Endret Mars 31, 2015 av marhag11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Møtte deg i sta tror jeg, mellom Løten og Hamar. Bilen så fet ut, hjula så ut som satt pent på bilen også.Stemmer nokk bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 fikk tatt litt bilder av intreør og bilen i dag også! fiksa litt på bilen så nå sitter skiltet bak i borrelås! endelig kvitt skilt holderene:D ble også rød lykte film på dem indre lyktene mine! M-tech fanger kommer helga etter påske! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Stemmer nokk bra det hadde vert på ikea hva kjørte du? Gammal volvo typ 940 stv, med super dtms. Eller jeg satt på, kjører rød 940 sedan selv, også med super dtms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Gammal volvo typ 940 stv, med super dtms. Eller jeg satt på, kjører rød 940 sedan selv, også med super dtms.Hehe la nokk ikke merke til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Nydelig bil! Hvilken motor sitter i nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Tror han har puttet i en m54b22, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Er desverre kunn søple motor i den nå.. Fant ingen delebil... Blir m54-b22 på neste havari! Skal sende inn søknad og alt så når motoren ryker henter jeg bil og bygger om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 se der ja! litt intriør bilder og utvendige bilder! fy faen den er tøff den bilen din! men må ærlig si at den du tok bilder med hadde fortjent oransje blikere da hadde den fort blitt mye penere! en annen ting jeg så! har du ikke digitalt clima anlegg? trur faen ikke jeg har sett biler uten før oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 se der ja! litt intriør bilder og utvendige bilder! fy faen den er tøff den bilen din! men må ærlig si at den du tok bilder med hadde fortjent oransje blikere da hadde den fort blitt mye penere! en annen ting jeg så! har du ikke digitalt clima anlegg? trur faen ikke jeg har sett biler uten før oO Snart tom for ideer på bilen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Ble fett med helrøde baklykter, åssen film brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Ble fett med helrøde baklykter, åssen film brukte du? dem yterste lyktene er det lamin-X dem i midten er noe billig film jeg fant på en app på mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 da er jeg tilbake etter en liten påske ferie! har fått polert og woxet bilen! er utrolig fornøyd med Autoglym sine produkter! lette og jobbe med og blir ett bra resultat! Denne gangen gjorde jeg ALT for hånd! ble også en liten runde på felga. brukte da produktene: Biltemas Scratch remover ( funker utrolig bra og er BILLIG!) Autoglym super resin polish 1 liters flaske Autoglym high definition wax meguiars nxt all metal polysh har kunn bilder fra woxen, siden jeg hadde glemt å lade kamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Blank og fin helt nydelig! Vurdert lakkerte dørhåndtak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå