Freakshow Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 hvorfor måtte du av med camberstaget? skal vel ikke trenge å være tuv på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvarr Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Kjøpte den på ett huggeri i Namsos Den var du heldig med tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 hvorfor måtte du av med camberstaget? skal vel ikke trenge å være tuv på disse? vet aldri med BT.. :/ så vill være på den sikkre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 Den var du heldig med tror jeg! haha ja... ringt rundt over hele norge! så var utrolig godt å få taki denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 Vert på 4 hjuls kontroll i dag! Og da var det riktig høyde på første forsøk! men MYE røde tall før bilen ble justert:/kansje ikke så rart bilen slet både frammdekk og bakdekk..:/ Flere enn meg som har hatt problem med att ene slangen nederst på ekspansjons tanken hoppet av? Skjedd 2 ganger nå.. Virker som alt sitter 100% når jeg dytter slangen innpå igjen:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Hvis du ikke har hatt 4-hjuls kontroll etter du monterte coilovers så er det jo ikke akkuratt rart xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Hvis du ikke har hatt 4-hjuls kontroll etter du monterte coilovers så er det jo ikke akkuratt rart xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 17, 2015 Forfatter Share Skrevet April 17, 2015 Haha sant... Klarte å miste skilte mitt i går.. Så nå har jeg fått nytt skilt! ikke helt fornøyd med tall og bokstaver men får gå ei stund:( har også bestilt nye magneter til skiltet! 1 magnet skal holde 12 kg! så nå bør det sitte bra Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Den var du heldig med tror jeg! Kjøpte min m tech bakfanger på ebay jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 ang skilt, kan du velge hvilke tall og bokstav selv ? og hvor kjøpte du magnet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 ang skilt, kan du velge hvilke tall og bokstav selv ? og hvor kjøpte du magnet ? nei.. må være samme tallet bakerst... Elverum er en liten trafikk stasjon så dem har ikke så mye å velge mellom. men på hamar feks har dem flere skilt og bokstaver:) http://www.magnordic.com/shop/supermagneter-35x5-mm-7576p.html ble 4X12KG magnet denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Fester du Magnetene på baksiden av fangeren da? Også klasker du bare skilte rett på? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Fester du Magnetene på baksiden av fangeren da? Også klasker du bare skilte rett på? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 Limer magnetene bak på lista på fangeren og limer magneter på skiltet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 på baksiden ja så de ikke syns? ekbraute reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå