marhag11 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 har magneter på fangeren nå: ) er på baksiden av listen så dem vill ikke synes: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 fått montert eksos i dag men ikke helt fornøyd med åssn den står og den lekker... så må kjøpe nye rør på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 kommer seg nå er det bare meg eller ser de front lykte glassene dine veldig slitt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 kommer seg nå er det bare meg eller ser de front lykte glassene dine veldig slitt ut? Er pakk ingen på venstre lykta som er deffekt! har bestilt nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Åja blir nok bra med nye pakninger! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Da har jeg fått på nye dekk bak! så nå må jeg bare vente til senkesettet er godkjent.... Har fått bestilt nye speil! Så nå blir det bra! Håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Da har jeg fått på nye dekk bak! så nå må jeg bare vente til senkesettet er godkjent.... Har fått bestilt nye speil! Så nå blir det bra! Håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 hadde du ikke vært på BT for å få det godkjent? eller har du bestilt time? hvordan speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 hadde du ikke vært på BT for å få det godkjent? eller har du bestilt time? hvordan speil? Har bestilt time:D skal inn den 28:)M3 replica speil denne gangen, får se om jeg blir fornøyd:D ellers selges dem billig:) kommer bilder og fremgang på bilen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 sorry for at det har vært lite innlegg i det siste... men vært opptatt med mye annet om dagen! men nå er eksosen tett og fin! så da blir det å montere pakningene på lyktene i morgen kveld! har også fått magnetene mine! så nå blir det saker(skal være 12KG styrke på magnetene)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 er det gummi på magnetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 er det gummi på magnetene? Nei,Men legger mellom litt filt mellom skilt og fanger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 fått gjort litt smått i dag, har montert nye pakninger på lyktene, polert og woxet glassene, gikk over 1 runde med vinyl fornyer på plasten inni lyktene, fikset magnetene så nå sitt skiltet i magnetene igjenn ( redd jeg overdrev litt med styrken på magnetene da skiltet sitter VELDIG hardt....) fikk taki ett sett til med orange baklykter, indre styreledd fikk jeg også kjøpt i dag! har også begynt å sparkle og pusse på bagasje lokket så jeg får bort hullene etter emblemet! her har dere noen bilder fra dagens økt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 jævlig bra jobb med løktene! det gjorde seg virkelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvarr Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Kjøpte min m tech bakfanger på ebay jeg...... Har lett på ebay jeg å, men finner ikke til touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå