Morty999 Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 dysene dine er av merket "delphi" fungere utmerket di der har bruke mange sett sjøl på x antall motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 dysene dine er av merket "delphi" fungere utmerket di der har bruke mange sett sjøl på x antall motorer åja det er bra og høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Blir spennende å følge med her fremover ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 blir ein liten pause i prosjektet no fammøve folkens :/ heller på og ta opp lappen igjenn og spara litt pengt til og kjøpe bruks bil men kjem snart sterkt tilbake Sndvik og Chris11slett reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 Hei hei folkens har våre litt stilt her no ei stond. men noen er det bon gasse meg skruing har no fott flytta inn i nytt lokale men to andre kompisar Har ikkje fått gjort så veldig masse med bilen ant att eg har fott i hydraulisk håndbrekk og ratt Føle meg mykje mer motivert med det nya lokale Bilder? F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Rått prosjekt, følger med her Du var seriøst god på tigging også Meget bra jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Rått prosjekt, følger med her Du var seriøst god på tigging også Meget bra jobbingTakk for det bare og følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Har fott tak i stoler og fikset bulk Har og bjunta å ta litt rust bak på egne jekk feste som eneste som er på bilen No venter eg på ei god lønning sånn ett eg kan bestilla deler til motoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjasn Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Rått prosjekt! Må følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 Uppdate for dei som følger med endo :)) Har fott i hus litt dele og heller på og sette sammen motoren Ppf forsterka vippe armer Ppf H-profil råder Z55 turbo kam Stempel ringer Og forskjellig små kansk 😃 Sndvik og RF91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Hadde kanskje vært greit å kjøre på med stage2 fjærpakke å vipparms låser når du kjører på såpass som du gjør? Ellers følger jeg jo spent med da jeg og har m30 turbo Morro å se forskjellige løsninger å hente tipsni forskjellige tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Mars 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2016 Hallo folkens i dag har lagd motor fester i hard plast til bilen 😃 viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46cupe Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2016 Har og fott nytt svinghjul det blei av typen m5 s38 enkel masse Venter på rådelager og sachs 765 trykkplate fra kimmit:) Så då er bare montering som gjennstår håper på oppstart og bremsing før mai Har desverre ikkje bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2016 Nåken så har eller vett kor eg får kjøpt ett sånt oljefilterhus ? Eventuelt link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå