Alex1hw Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 (endret) Hei. Har prøvd å se litt rundt etter en 3 serie touring nå, og vill helst ha preface, ettersom jeg synes det gjør fronten litt finere. Men jeg finner ingen M sport versjoner av den? Finner ingen preface touring med M sport innvendig og utvendig orginalt. Ble det ikke bygd noen av disse? Finner jo hundrevis av facelift versjoner med M sport. Endret Mars 27, 2015 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 M-sport 1 for E46 er svært sjelden. Men den var heller ikke like fin etter min mening: Kan legge til at jeg aldri har sett denne pakken på touring. Fineste E46 etter min mening er facelift med M-sport 2: E46 pre facelift er litt hipp som happ med/uten M-sport. Det er forresten noen som monterer m-sport 2 på pre-faceliftbiler også, om det er interessant for deg: Alex1hw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 M-sport "1" ble aldri levert til touring såvidt meg bekjent. M-sport 2 kom sommeren 2000, men jeg er usikker på om denne ble levert til touring eller ikke. Faceliften kom ikke før 09/2001, så det bør jo finnes noen om det ble levert. Alex1hw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Tusen takk for så bra svar dere! Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke finner noe preface touring med M sport. Synes lysene foran er litt finere, så skal vurdere å kjøpe en med sports interiør og kjøpe fanger og slikt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå