Alex1hw Skrevet Mars 18, 2015 Skrevet Mars 18, 2015 (endret) Hei. Har prøvd å se litt rundt etter en 3 serie touring nå, og vill helst ha preface, ettersom jeg synes det gjør fronten litt finere. Men jeg finner ingen M sport versjoner av den? Finner ingen preface touring med M sport innvendig og utvendig orginalt. Ble det ikke bygd noen av disse? Finner jo hundrevis av facelift versjoner med M sport. Endret Mars 27, 2015 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3!
*MrB* Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 M-sport 1 for E46 er svært sjelden. Men den var heller ikke like fin etter min mening: Kan legge til at jeg aldri har sett denne pakken på touring. Fineste E46 etter min mening er facelift med M-sport 2: E46 pre facelift er litt hipp som happ med/uten M-sport. Det er forresten noen som monterer m-sport 2 på pre-faceliftbiler også, om det er interessant for deg: Alex1hw reagerte på dette 1
awt Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 M-sport "1" ble aldri levert til touring såvidt meg bekjent. M-sport 2 kom sommeren 2000, men jeg er usikker på om denne ble levert til touring eller ikke. Faceliften kom ikke før 09/2001, så det bør jo finnes noen om det ble levert. Alex1hw reagerte på dette 1
Alex1hw Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Skrevet Mars 25, 2015 Tusen takk for så bra svar dere! Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke finner noe preface touring med M sport. Synes lysene foran er litt finere, så skal vurdere å kjøpe en med sports interiør og kjøpe fanger og slikt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå