badsha Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 (endret) Ahj: Det ble merkabrt ja;) både i lyd innvendig/ utvendig og at draget er blitt bittelitte grann bedre! Takk Freakshow, mangler bare noen småting som HR fjær. Endret Mai 9, 2015 av badsha Freakshow og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toggja Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 (endret) Var det mye styr med montering av injen intak? Kan jeg spør hva du måtte betale? Fikk litt lyst på selv Endret Juni 2, 2015 av toggja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 (endret) M-Sport bremser og M performance bremser er like bortsett fra Slissa og halveperforerte skiver på M-Performance skivene. Samme størrelse på Skivene uansett motor 370mm front og 345mm bak. Andre farger på Caliperne da. Endret Juni 4, 2015 av M3Turbo1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 M-Sport bremser og M performance bremser er like bortsett fra Slissa og halveperforerte skiver på M-Performance skivene. Samme størrelse på Skivene uansett motor 370mm front og 345mm bak. Det stemmer ikke. 320i og ned har 340x30 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Merkelig. Kjenner en med 116D og den har samme størrelse som meg. Og det er levert orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Merkelig. Kjenner en med 116D og den har samme størrelse som meg. Og det er levert orginalt. Høres merkelig ut, skal være mindre skiver både foran og bak med M-sport bremsene på mindre motorer, mens på M-performance skal de være like uansett motor. Mulig de har gjort det annerledes med 1 serien, men høres merkelig ut at en mindre bil skal ha større bremser... Det jeg riktignok har hørt er at det er andre bremseklosser på M performance bremsene som gjør at mange føler de får dårligere bitt/følelse av bitt. Legger ved oversikt over alle de forskjellige bremsene til 3 serien. http://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=858607 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå