Turbotrille Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Skal ha datasprut på min 325ia som jeg holder på å bygge kompressor i nå, forsøkte å søke litt men det jrg fant var fort 4-5 år gammelt, tenker det at verden har kommet ganske mye lenger på dette feltet nå, så da lurer jeg på hva jeg skal velge og hvor jeg skal handle. Er det KDFI som gjelder eller er det Electromotive? Finnes det noe annet? Har ingen planer om å bygge nytt ledningsnett da det ska være mulig å sette bilen tilbake i orginal stand uten for mye arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 KDFI gjelder IKKE, såvidt jeg har hørt. "alle" jeg har hørt og lest om har problemer med det, mulig det beviser at ærlighet lønner seg. KDFI har regelrett stjålet softwaren til MegaSquirt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 kdfi er søppel... vipec, link og sliek har somregel pnp til m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 kdfi 1.3 er søppel ja, den er ikke lenger i produksjon Jeg har kdfi 1.4 på min m52 og er fornøyd, ikke vært noe tull. Er selvsagt ikke det beste, men i mine øyne holder det til et budsjettbygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 Det er jo forsåvidt et budsjettbygg jeg også holder på med, derfor er det mye mer aktuelt med et sprut for 5000 enn et til 20.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 hvorfor ikke lenge pengene i å mappe orginalsprut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Originalsprut? Chip? Eller tenker du da på megasquirt? Ser ikke helt hvorfor jeg skal bruke 20.000 på noe som virker helt likt til 5-6000 kroner liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 på m50 går det jo an å få livechip fra fekzen, tro jeg ville gått for det om jeg kunne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Originalsprut? Chip? Eller tenker du da på megasquirt? Ser ikke helt hvorfor jeg skal bruke 20.000 på noe som virker helt likt til 5-6000 kroner liksom...Originalsprut som i slik bilen er original. Bare med nytt map, som f.eks Fekzen kan fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Aldri hørt om Fekzen, fortell gjerne mer om de/det/den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 (endret) Aldri hørt om Fekzen, fortell gjerne mer om de/det/den. http://bimmers.no/user/50605-fekzen/ http://www.fekzen.se/ Endret Mars 28, 2015 av CrZyWiz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Fekzen er å anbefale på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå