Gå til innhold

'12 BMW F30 320D Efficient Dynamics #h&r #vossen TIL SALGS

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn for å gjøre andre litt obs på det; Jeg mottok diffusor til 335 i stedet for 328/330 som var avbildet i annonsen, så til alle andre som vurderer å bestille denne pakka så lønner det seg nok å poengtere i bestillingen hva slags type diffusor du ønsker :)

Det skal sies at GS ikke nølte et sekund med å ordne opp etter seg ved å ta den feilsendte diffusoren i retur for så å sende meg riktig type. Det er mye av det som gjør det så uproblematisk å handle fra GS, nemlig at de svelger sine egne feil og ordner opp veldig kjapt. Tommel opp :) Kundeservice er noe de kan!

Mottok også felgene i går kveld. Igjen - KNALLBRA service fra JMV Motor AS

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å bytte pærer i tåkelysene, så er det noen som har forslag til hva slags pærer som gir best match til xenonlysene?

Har også mottatt senkesettet, så da gjenstår det bare å få alt sammen på bilen :)

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det løser seg visst ganske kjapt. En kompis kunne montere det hos seg på mandag, for deretter å ta den med på jobben sin på tirsdag for å ta hjulstillingskontroll. Ikke nok med det, han kunne også bestille opp dekk, legge dem på vossen felga OG montere dem på bilen slik at hjulstillingskontroll ble tatt med riktig type hjul og høyde. 

Det er egentlig alt, alt for snilt! Tusen takk, Øystein! :D

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått summa meg til å ta bilder, men skal nok få til det ila. dagen  :wave: 
Det er så lite klaring bak at et A4 ark ikke får plass når bilen fjærer, men det er mer enn godt nok. Så lenge det ikke subber så er jeg fornøyd :)

Var også på Spring Meet i Tønsberg denne helga, og må si jeg ble imponert over oppmøtet på tross av bedritent vær :) Mye fint å se på der. Jeg håper de arrangerer treff på samme plass til samme dato neste år også.
Knallbra og ryddig treff med kjempebra bedømming!

Endret av Torek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...