Torek Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 Haha takk, Simen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 (endret) Sånn for å gjøre andre litt obs på det; Jeg mottok diffusor til 335 i stedet for 328/330 som var avbildet i annonsen, så til alle andre som vurderer å bestille denne pakka så lønner det seg nok å poengtere i bestillingen hva slags type diffusor du ønsker Det skal sies at GS ikke nølte et sekund med å ordne opp etter seg ved å ta den feilsendte diffusoren i retur for så å sende meg riktig type. Det er mye av det som gjør det så uproblematisk å handle fra GS, nemlig at de svelger sine egne feil og ordner opp veldig kjapt. Tommel opp Kundeservice er noe de kan!Mottok også felgene i går kveld. Igjen - KNALLBRA service fra JMV Motor AS Endret April 14, 2015 av Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 (endret) Tenkte å bytte pærer i tåkelysene, så er det noen som har forslag til hva slags pærer som gir best match til xenonlysene?Har også mottatt senkesettet, så da gjenstår det bare å få alt sammen på bilen Endret April 16, 2015 av Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Og da regner jeg med du skrur som en villmann akkurat nå. Så kommer det bilder om, skal vi si ca. en halvannen time eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 Haha! Det går ikke an å skru noe som helst her vi bor nå, så det kommer ikke på plass før ut i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Årh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 (endret) Det løser seg visst ganske kjapt. En kompis kunne montere det hos seg på mandag, for deretter å ta den med på jobben sin på tirsdag for å ta hjulstillingskontroll. Ikke nok med det, han kunne også bestille opp dekk, legge dem på vossen felga OG montere dem på bilen slik at hjulstillingskontroll ble tatt med riktig type hjul og høyde. Det er egentlig alt, alt for snilt! Tusen takk, Øystein! Endret April 16, 2015 av Torek StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Jammen ble den rå med felger og senk!! Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Haha! Takk, Magnus! Jeg ble også veldig fornøyd selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Ja men hallo! Vi og vil se! Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Ja men hallo! Vi og vil se! 1+! Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 (endret) Har ikke fått summa meg til å ta bilder, men skal nok få til det ila. dagen Det er så lite klaring bak at et A4 ark ikke får plass når bilen fjærer, men det er mer enn godt nok. Så lenge det ikke subber så er jeg fornøyd Var også på Spring Meet i Tønsberg denne helga, og må si jeg ble imponert over oppmøtet på tross av bedritent vær Mye fint å se på der. Jeg håper de arrangerer treff på samme plass til samme dato neste år også.Knallbra og ryddig treff med kjempebra bedømming! Endret April 26, 2015 av Torek ChrisK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Dårlige bilder, men bedre enn ingenting Erlandhaugen, Magnus., HalvorK og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Wow! Helt rått! Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 det ble drittbra! Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå