E39_Cato Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 (endret) Hei folkens! Da har jeg gått til innkjøp av atter en E34. Klarte jaggu ikke holde meg borte Litt usikker på hva planene mine er for denne, men tidsfordriv enn så lenge ihvertfall Foreløpig kan jeg røpe dette; * Bilen har poly foringer i forstilling * Godkjent senket i vognkort * Eff.anlegg * Sort skinn, med armlender foran * Breifront (selvfølgelig) * Dobbel luke * Slissa og borra skiver rundt hele ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Har jo en del deler liggende etter den forrige, så blir nok å dytte det over på denne Greit at de får leve videre syns jeg * Full M-tech kommer nok på snart * Sorte DE * 18" Racing Dynamics * M-tech ratt +++++ Ønsker : * Oransje blink foran * Manuell girkasse * Større motor * Ny eksos * Nye baklamper og mye mye mer Holder på med starter bytte først og fremst da jeg rett og slett ikke vet om tilstand på den. Hentet bilen på henger, og den stod i sju stein så tok godt over 1 time å få løfta, hoppa og dratt den opp på tilhengern Detta forholdet her skulle ikke begynne enkelt! xD Bilen er forøvrig eu godkjent, så spørs om ikke det blir skilter veldig snart om den er i tålig grei stand. den virker som ett mye bedre utgangspunk enn den forrige ihvertfall! Så litt bilder, mer kommer underveis så er bare å følge med Stay Tuned -.-` Endret April 2, 2015 av Cato525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Ny starter er nå montert, og den funker da er det bare å finne neste feil og begynne der vakuum slanger fra innsugsbelg og under insug må også byttes før den er kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 følger med her catoser ut som den er bra for rust hvertfallbra objekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Starter byttet, vakumslange byttet. Nå går den strøkent Fikk også satt på no finere hjul Prøve å få tatt en skikkelig vask imorra. bilen ser ikke ut i noen retninger. nå er det litt lading før jeg går på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Det ble ny E34 ja Litt nedgradering, men er fortsatt bra bil Hva skjer med den lilla da? Blitt hentet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Panikk montert tårnstag også før jobb ;D jammen vært effektiv idag Hei Daniel! =) Lilla blir nok hentet ja har advokat på saken og vi får se hva slutt resultatet blir :/ 520 er ikke helt rosin i pølsa, men faktisk bedre i karosseri enn hva lilla er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Følger med her E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Hei Daniel! =) Lilla blir nok hentet ja har advokat på saken og vi får se hva slutt resultatet blir :/ 520 er ikke helt rosin i pølsa, men faktisk bedre i karosseri enn hva lilla er Ikke bra.. :/ Skulle jo bare tatt motor osv fra den og satt over i Touringen Bedre i karosseri selvom den hadde vært på rustsveising? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Ikke bra.. :/ Skulle jo bare tatt motor osv fra den og satt over i Touringen Bedre i karosseri selvom den hadde vært på rustsveising? Denne har jo aldri vært på rustsveising så at på ene siden har det skjedd no på lilla etter sveis også, så måtte evt utbedret det på nytt. Slett arbeid av sveiser, desverre Har lyst på noe litt mer morro enn 2.5 egentlig v8 hadde vært gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Denne har jo aldri vært på rustsveising så at på ene siden har det skjedd no på lilla etter sveis også, så måtte evt utbedret det på nytt. Slett arbeid av sveiser, desverre Har lyst på noe litt mer morro enn 2.5 egentlig v8 hadde vært gøy Var den lilla jeg mente da. V8 hadde sikkert vært gøy ja. Men personlig så syns jeg E34 er en "rekkesekser-bil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Var den lilla jeg mente da. V8 hadde sikkert vært gøy ja. Men personlig så syns jeg E34 er en "rekkesekser-bil". Jeg er helt klart enig med deg. men vi får se hva som skjer får jeg ett godt bud så er jo alt til salgs, for har lyst på e28 igjen også evt e30. men imens er det bare å kline til med e34n Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Jeg er helt klart enig med deg. men vi får se hva som skjer får jeg ett godt bud så er jo alt til salgs, for har lyst på e28 igjen også evt e30. men imens er det bare å kline til med e34n Yes E28 hadde sikkert vært tøft det ja! Skulle gjerne hatt skinnsetene å grøftelysene dine haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 se her ja! gratulerer cato! bilen ser bra ut og så veldig mye bedre ut med grom hjula! hvordan motor er det du hadde lyst på? 2.5 eller større? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 Hehe har ekstra sett. Men kjekt å ha liggende har skinn liggende ekstra og xD Takk takk freak:) lyst på v8 i denne egentlig, men vi får se. Kan godt hende den selges også. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 hvordan er det å få godkjent den med v8 da? sånn mtp på vekter osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå