Gå til innhold

Finne VIN fra ettermontert CIC.


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, da var jeg igang med å finne VIN fra min CIC. Laster opp Tools32 og setter inn rett profil (00swtkwp) men her stopper det. Datan står bare å tenker. Prøver jeg å gå til neste skritt å velge jobb så kommer dette.

136ea686654e05d83d7d5b461ae70335.jpg

Men jeg har da den filen inne..

a45a22abdca2d7395b585b365e028ead.jpg

Jeg har funnet på nett 64 bit programmer som har funket fint til nå,om det er det som skulle være problem.. hjelp, vil få til å oppdatere disse h******** karta snart.. får ikke generert fsc uten vin. Om noen har andre måter, kom gjerne med dem..

Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forsøke å starte CMD med admin rettigheter, skiv så cd og den plassen filen ligger" i dette tilfellet er det "c:\os\ediabas\bin" og skriv regsrv32 "filnavnet"

Så det burde se slik ut "cd c:\os\ediabas\bin"

Det burde fikset feilen om at filen ikke er registrert.

Endret av Otis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forsøke å starte CMD med admin rettigheter, skiv så cd og den plassen filen ligger" i dette tilfellet er det "c:\os\ediabas\bin" og skriv regsrv32 "filnavnet"

Så det burde se slik ut "cd c:\os\ediabas\bin"

Det burde fikset feilen om at filen ikke er registrert.

Nå kommer det opp detta.. fatter nada.. f5720c26e648eda2b3288118e304d301.jpg Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke alt dette da. Gå på inpa. Functional Jobs. Read UIF. Vin står under Ccc.

Det hadde vært kjempe, men jeg får bare opp de 2 øverste valga når jeg starter INPA.. noen forslag der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Du kunne latt meg hjelpe deg som jeg foreslo :P

Nei du har installert det feil. Men prøv å bruk jobben cicr.prg i stedet. Se etter fg lesen.

hehehehe, jah, kansje jeg skal se om det ikke kan fåes til alikevell :P er det noe jeg må installere for å få det til at du skal hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FIKK UT VIN NR :D nå må jeg bare få til FSC.. Hehe ble så gla jeg glemte det ikke var alt [emoji14]

Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du skal med VIN [emoji14]

Du bruker jo bare 1B fila som er i CIC fra før, og ut i fra den så genererer du FSC,,,,

Ja nei, jeg trodde jeg kunne ordne alt med vin og lage en fsc utifra den, men nei. Tunglært avogtil :/ pm sendt

Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...