Stawky Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) Selger mine Style 95 felger fra E65 7 serie.Framfelgene fikk noen større skader når dekk ble tatt av pga. dårlig lakkjobb på disse, så disse bør nok strippes og få et nytt lag med lakk. Bakfelgene ble lakkert i vinter i BMW Sølvfarge for en ekstra fin finish. Bakfelgene er veldig fine, bra i lakk, er kommet 3 steinsprut på den ene felgen, ellers så er det bare vanlig bruksslitasje. Siden det er brukt vanlig lakk og klarlakk på bakfelgene, så er lakken litt mykere enn f.eks pulverlakkert felg. Men det kom ikke skader verken ved montering eller demontering av dekk på disse. Kan være lurt og ungå stabling ved lagring av felgene. Se bilder for skader på framfelgene (det er kun lakkskader) Felg spesifikasjoner er følgende: Fremme 9x19" ET 24 Bak 10x19" ET 24 Pris: 5000 (Prisen er kun for felger) Er ikke intressert i bytte. Holder til 30 min sør for Stavanger. Ønsker helst at de blir hentet, men mulig hjelpe med frakt. Endret Mai 14, 2015 av Stawky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Hvorfor ? Er jo perfekt på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Var et vanskelig valg ^^ Utrolig fornøyd med Style 95ene, og de gikk over min egen forventning når jeg fikk de på. Men nå kom det noen jeg bare hadde litt mer lyst på ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 (endret) . Endret Mai 4, 2015 av Stawky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 disse har vel 3serie nav dim, så må evt bruke spacer med smalere navdim for å få de til passe på e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 er intr i slike felger, men er jo ikke så populært med 15-20mm spacere på eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Vet aalgaard her på bimmer har disse på sin E39. Men han kjører spacere. Så da blir jo alternativene å borre opp senter eller ha noen lovlige felger liggende til f.eks EU ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Vet aalgaard her på bimmer har disse på sin E39. Men han kjører spacere. Så da blir jo alternativene å borre opp senter eller ha noen lovlige felger liggende til f.eks EU ^^ jaa, det er det som er alternativet ja men har kun piggdekkfelger utenom.. å er litt seint det nå siden fristen går ut imorgen for det.. og bilen står uten fremskjermer å frontfanger... men funnet noen e39 felger midlertidig til eu osv. så får eg kjøpte noe fetere/pener i ettetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonmurern Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 yo jeg har org style 128 som er borra opp til e39, de gikk rett gjenom besiktning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 er de fro salg jonmurern? evt kan du sende meg en pm med info å bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Bump, har disse enda.Og som nevnt over, redusert pris pga. dritt lakkjobb på framfelgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Er pris med eller uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå