Gå til innhold

US Blink (Uten omprogramering)


R4F431  RAFAEL
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har ikkje sett en tård om dette her så tenke kanskje eg skulle hive det uti verden slik det kanskje blir populert.

 

Så først og fremst. om du gjør dette, så slipper du om du gjør dette å sette i BMW scanner og omprogramere hjernen på bilen.

 

Det du gjør, det er å ta parklys ledningane dine og sette på en motstand, som øker ohmet i kabelen. dette gjør at bilen trur at parklysa er gåen.

 

Og som vi alle veit, går et parklys, slår blinklysa inn på halv styrke (US blink)

 

men parklysa er ikkje gåen, bilen blir berre lurt.

 

 

Pluss:

-Ingen programering

-ingen XP dataer trengs

-når du slår på vanlige kjørelysa, så slår blinklysa seg av, slik, om du må ha det av kjapt (politi, vegvesen osv.) så er det quick fix

 

- lett som berre det.

- lett å fikse til EU-kontroll igjen.

 

Negativ:

-du får feilmeldig i dashen (om du faktisk har BMWscanner som funker så kan du gå inn å nulle det ut!)

 

 

 

Eg har da søtte på AE på min og har ikkje gjort dette på det enda, så eg har ikkje bilder. desverre. men det var vell ikkje for avansert?

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet, er det ikke lettere å skru ut holderene og bare fjerne parklyspærene?
Da tror jo hjernen at de er gåene, og man slipper å tulle med original elektronikken.
Jeg har pre-face lykter og us-blink ser helt forjævelig ut på dette, så har ikke tenkt til å teste dette selv, bare en tanke jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jo man får feilmelding om man bare fjerner det.

Enkleste og beste er nok å bare kode vekk CC på LCM så slipper man og tulle med elektronikken og ingen feilmeldinger vises. God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet, er det ikke lettere å skru ut holderene og bare fjerne parklyspærene?

Da tror jo hjernen at de er gåene, og man slipper å tulle med original elektronikken.

Jeg har pre-face lykter og us-blink ser helt forjævelig ut på dette, så har ikke tenkt til å teste dette selv, bare en tanke jeg hadde.

 jo nei, altså det eg meiner det er parklys OG us blink. altså det du får av valig omprogramering. dette er jo rimlig lett. du klipper kablene, og setter dei i kvar ende på en motstand. done.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...