plugg69 Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Ble ny familievogn for et par måneder siden:-) har til nå fått bytta alle halogenlys til led, og venter på nye sommerhjul. Bilen har adaptive drive, comfortstoler, fuĺl m-pakke, bakseteunderholdning, defa med gjenfinning og fartsvarsling++ Fremtidige planer innebærer solfilm på sideruter foran, andre utblås, muligens senk, og ei opplakkering av hele fronten grunnet steinsprut av storm. Interiørlister skal også folieres eller byttes da de har en del merker. Bilen fikk virkelig kjent på nordnorsk vinter for noen uker siden, er en fryd å ha 4x4 bil:-) Slenger ved et par bilder av fruens 120d også .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Blir glad for tips og råd om oppdateringer som jeg sikkert ikke har tenkt på selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Trodde først det var min bil når jeg så bilde av fronten fin bil du har fått deg da :) plugg69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Hehe:-) takk det samme, den du har var til vurdering, men ble solgt før jeg ble kvitt den jeg hadde da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 (endret) 295 30 22" Hvordan ser din ut etter vinteren på kanalskjørt og bredder bak?Min er blitt helt sandblåst og må sende den til lakk Endret April 4, 2015 av Dirty plugg69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Ser ikke bra ut der heller.. blir lakkert samtidig som fronten på bilen, så kommer jeg til å legge blank tykk folie på utsatte steder, blir en del kjøring på grusveg så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Kjent problem ja! ja må også gjøre det samme med folie plugg69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Det så fint ut med shadowline på din forresten☺ Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Fin bil! Følger her plugg69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 (endret) Takk.. Endret April 5, 2015 av plugg69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 nydelig x5! kjærringa maser om sånn! xD men kanskje om noen år når de dropper litt i pris! og x5 felgene på 1 serien var også drittkult! hva brukes av dekkdim og spacere på den? ^^ plugg69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Takk det er uoriginale x5 9x18 et40, går med 10mm spacer bak og 5mm foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 225/40-18 på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 begge bilene så hvertfall veldig bra ut! ^^ plugg69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Takk for det:-) 1ern skulle hatt en opplakkering på front og panser, ellers er den grei:-) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå