Gå til innhold

EAustevoll´s 330cd 04-mod -- Oz Mito, M3 Interiør m.m ""TILSALGS""


Anbefalte innlegg

Slenger ut noen småbilder etter jeg vasket bilen forleden.

Hadde tenkt og stille den ut på vårmønstringen her i Bergen, men synest jeg har for mye som ikke er 100% til at jeg gjorde det.

Burde ha lakket framfanger, senket bilen, byttet glassene i frontlyktene + noe mer småfiks.

 

Men over til bilder :

E484C4B6-93FB-4431-8D16-809EA23DE7EF.jpg

D49F7352-6ACA-4DCD-A2D7-A8F046DD162B.jpg

A844CA11-8E7B-4E22-A265-9202CB09621C.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Subber din bak med 10.25x18?

Min subber som f.... med 3 i bilen. Da med 10 toms 

Prøvde med 3 baki her forleden, konklusjon = Subber helt jæ$&" :P 

Jeg må valse pittelitt, ikke så veldig mye men bare brette innerkanten på skjermen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gorg skrev:

Felgene passet meget bra til bilen!

Veldig pen bil forøvrig :) 

Ser du går grundig til verks med bilpleie, fornøyd med Concorso? 

 

Takk for det :)

Ja, som "sommer" voks synest jeg Concorso er bra. På svart bil synest jeg den fremhever gløden og dybden i lakken på en bra måte.

Om man tenker på holdbarhetstid og slikt, er kanskje f.eks Shield bedre der. Jeg bruker og variere litt etter årstid o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Lenge siden sist oppdatering her. Det har egentlig ikke skjedd veldig mye nytt, det går i bruk og vask samt byttet noen småting.

 

IMG_3722%203.jpg

 

Byttet begge lykteglassen pga slitasje og Ae i den ene lykten hadde sluttet og virke. 

De som har montert disse en gang i tiden, burde overlatt den jobben til andre i fremtiden, helv$%# for et arbeid som var gjort.

Byttet ringene, limte dem på nytt og monterte dem igjen.

 

Byttet også pakningene som ligger mellom lykt og skjerm, oppdaget samtidig at det bare var på den ene siden fra før.

IMG_3748.jpg

 

Og tilslutt har jeg bytte midt konsollen, synest den gamle var blitt litt vel slitt etterhvert, så da ble det en ny.

 

Gammel ute, litt rengjøring må til: 

IMG_3749.jpg

 

Ny vs gammel: 

IMG_3750.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meg en liten tur til Vegvesenet igår morges, som endte med godkjent senkesett i vognkort.

Veldig greit og få det ordnet, så slipper man å tenke noe mer på det med det første. 

 

Fikk forøvrig 2anmerkninger når jeg var der. De sorte N-merkene på skiltene måtte av, ellers ble det mangellap.

Og angel eyesen fikk jeg mangellapp på grunnet dem var ettermontert. 

Skjønte ikke hva det hadde med saken og gjøre (les: senk), men var bare å nikke med.

 

Titt tei, her henger jeg :D 

IMG_3767.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Solberg93 skrev:

Fikk du noen forklaring på hvorfor de sorte n-merkene måtte av?

Veldig pen E46 forresten! :)

 

Nei, det gjorde jeg ikke. Skjønte ikke problemet, men gadd ikke å kverulere med kontrolløren. Hadde vel endt med at jeg hadde fått pes for noe annet :roll: :stupid:

 

Takk for det, jeg begynner å bli fornøyd med bilen selv også. Men alltid noe man vil endre på :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På tide med en oppdatering uten at det er skjedd så veldig mye mer enn bruk og vask :P

Tok bilen på en liten kjøretur i  sommer, da ble det Bergen-Vestby-Tønsberg dag 1 og Tønsberg-Kristiansand på dag 2 før turen gikk hjem til Bergen fra Kristiansand på dag 3.

 

Har ellers kjøpt meg justerbart camber til både foran og bak, samt olje og filter til og få tatt meg en liten serivce.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, EAustevoll skrev:

På tide med en oppdatering uten at det er skjedd så veldig mye mer enn bruk og vask :P

Tok bilen på en liten kjøretur i  sommer, da ble det Bergen-Vestby-Tønsberg dag 1 og Tønsberg-Kristiansand på dag 2 før turen gikk hjem til Bergen fra Kristiansand på dag 3.

 

Har ellers kjøpt meg justerbart camber til både foran og bak, samt olje og filter til og få tatt meg en liten serivce.

Slitt noe mer med subbing?

Jeg lagde nye bump stops forrige uke av hockeypucker, nå subber jeg ikke uansett hvor mange som er bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Slitt noe mer med subbing?

Jeg lagde nye bump stops forrige uke av hockeypucker, nå subber jeg ikke uansett hvor mange som er bilen.

Spionerte i tråden din og så du hadde laget det, fiffig løsning :) 

Prøver å justere camber litt først, har ikke så lyst å stoppe "gangen" på demperen med bump stops. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...