Øyvind Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 (endret) Selger en fint brukt antenne-forsterker (ligger inni bakrutespoileren på E61) Kalles også Diversity antenna i delekatalogen. Kr. 350,- Endret Mai 8, 2015 av Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pulver Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 (endret) Hei. Tror jeg trenger ny antenneforsterker. Har du solgt den ennå? Endret April 9, 2015 av Pulver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Neida, har den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navvello Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Hvis ikke Pulver kjøper den, så kjøper jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 (endret) Ok Navvello Hei. Tror jeg trenger ny antenneforsterker. Har du solgt den ennå? Pulver ??? Endret April 11, 2015 av Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pulver Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 Jeg tar den. Sender mld med info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Ok, den er grei Pulver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pulver Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Da funker låsen igjen. Takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Supert! Kjempebra Takk for handelen ja TIPS: Om du opplever noe feil med noe av de tinga bak på bakluka, sjekk kabler ved hengsler til luka, der er i det i mange tilfeller brudd på kabler. Kjent, og dessverre meget vanlig problem på E61. (tror ikke det gjelder E60 ?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå