GeorgN Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Hei.Må nå bytte motor i bilen siden blokka har en stor sprekk. Har det mye å si om jeg kjøper en motor med dobbel vanos selv om den originale har enkel? Blir det mye rot med det elektriske og hjernen? Eller kan jeg enkelt gjøre noen triks for å få det til?Jeg har problemer med å finne motor med enkel vanos med lav nok kilometerstand til at jeg føler det er verdt bryet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 (endret) Det er nesten umulig med M52Tüb28 ned i. Jeg har en motor liggende med 220 000 på telleren. Endret April 9, 2015 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeorgN Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Det er nesten umulig med M52Tüb28 ned i. Jeg har en motor liggende med 220 000 på telleren. Ja, forstår. Da får jeg prøve å finne originalt. Hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Hvorfor mener du det er nesten umulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Forskjellen mellom enkel og dobbel vanos: Forskjellige hjerner Forskjellige sensorer og antall sensorer Ulikt antall ledere(ledninger) på samme type sensor Konklusjon: Du skal ha langt over gjennomsnittet peiling for å få til dette. Eller med andre ord....bortimot umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeorgN Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Har kjøpt motor med enkel vanos nå. Så det blir forhåpentligvis suksess med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Hei, hvordan går det med denne:-) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå