Gå til innhold

BMW E30 325ix touring SOLGT -> BMW E36 318is Coupè SOLGT

Anbefalte innlegg

okei, bra du sa.. eg fikk tilbud om nankang ns20 til 2700,- ferdi montert.. noen andre dekk som er bedre når det gjelder strekk? :P trur dere det går me 225/40 bak? va en kar som sku selge 2stykk billig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, bra du sa.. eg fikk tilbud om nankang ns20 til 2700,- ferdi montert.. noen andre dekk som er bedre når det gjelder strekk? :P trur dere det går me 225/40 bak? va en kar som sku selge 2stykk billig..

veit hvertfall at NS2 er ikke bra å ha strekk på :P alle jeg veit om som har kjørt med de på rondell med strekk har sliti med at det tappa seg for luft også har de blitt kjørt i stykker :)

veit en god del kjører med TOYO dekk. de skal være veldig bra til dekkstrekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt ratt er forresten på tur i posten :) + sotspray til baklykter, sorte facelift nyrer. kjøpte grillramme hos en kompis og fikk me

sorte facelift nyrer :) jo flere jo bedre! :) ellers så venter eg på clutch settet, så man får kjøpt bilen igjen.. clutch blir byttet neste helg..

den har stått altfor lenge.. ska også hente ut skiltan, i morgen! :) så e det bare tut å kjør når eg har fått bytta clutch, etter clutch

bytte, blir det bytte av bremseskiver og klosser rundt om :) etter det blir det senkesett..

andre ting som skal gjøres : bytte olje og filter på motor og diff, nye lykter, orange blinkers, justerbart senkesett, justerbart camberstag, valse hjulbuer, sote ruter, skinn intriør. 

post-70435-0-32060200-1432244373_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg fått ny grillramme og sorte facelift nyrer! :)   :) har bestemt meg for å ikke ha m front som alle di fleste har.. ska kjøpe en icc tuning leppe ! :D frontfanger blir tatt av å lakka på nytt før montering av leppe! :D

post-70435-0-22496900-1432392697_thumb.j

Endret av Chris Elveslett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...