Gabz Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Synd du solgte E30'en, men kan bli bra den E36'en! Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 trur du får ekstrem strekk da! bare ikke kjøp nagkang de har en tedens til å slippe ut luft med så mye strekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 okei, bra du sa.. eg fikk tilbud om nankang ns20 til 2700,- ferdi montert.. noen andre dekk som er bedre når det gjelder strekk? trur dere det går me 225/40 bak? va en kar som sku selge 2stykk billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 okei, bra du sa.. eg fikk tilbud om nankang ns20 til 2700,- ferdi montert.. noen andre dekk som er bedre når det gjelder strekk? trur dere det går me 225/40 bak? va en kar som sku selge 2stykk billig.. veit hvertfall at NS2 er ikke bra å ha strekk på alle jeg veit om som har kjørt med de på rondell med strekk har sliti med at det tappa seg for luft også har de blitt kjørt i stykker veit en god del kjører med TOYO dekk. de skal være veldig bra til dekkstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 okei prøvde å sette framdekkan bak. 225/40 et 13. dekket gikk ikke under hjulbue så vurdere å selge di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 du må nok valse litt eller mye xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 ja, har skjønt det men sliter veldig me hvordan dim eg ska ha på dekkan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 nytt ratt er forresten på tur i posten + sotspray til baklykter, sorte facelift nyrer. kjøpte grillramme hos en kompis og fikk me sorte facelift nyrer jo flere jo bedre! ellers så venter eg på clutch settet, så man får kjøpt bilen igjen.. clutch blir byttet neste helg.. den har stått altfor lenge.. ska også hente ut skiltan, i morgen! så e det bare tut å kjør når eg har fått bytta clutch, etter clutch bytte, blir det bytte av bremseskiver og klosser rundt om etter det blir det senkesett.. andre ting som skal gjøres : bytte olje og filter på motor og diff, nye lykter, orange blinkers, justerbart senkesett, justerbart camberstag, valse hjulbuer, sote ruter, skinn intriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 dagens foto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 hør med Hagen om hvordan dekk dim han har! ^^ http://bimmers.no/topic/796325-hagen%C2%B4s-titansilber-e46-inspirasjon-s%C3%B8kes/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 225/35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 (endret) Da har eg fått ny grillramme og sorte facelift nyrer! har bestemt meg for å ikke ha m front som alle di fleste har.. ska kjøpe en icc tuning leppe ! frontfanger blir tatt av å lakka på nytt før montering av leppe! Endret Juni 28, 2015 av Chris Elveslett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Nå må du få deg originallykter og M-fanger, gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 ska ha orginal/zkw lykte, me orange blinkers.. nei, ska ikke ha m fanger, alle har jo det! ska ha den leppa på org fangern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå