Chris11slett Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Følger med her stilt noe camber bak då? Kan stille litt uten camberstag. Liker at du skal gå for org frontlykter med oransje blinkers Og ville beholdt cromenyrene sånn du har de ja kossn justere eg på camber?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 (endret) Har sota baklyktn idag, og henta ut skiltan igjen har setta 8.5 rondellan framme, bakdekkan treng forsatt nye dekk Endret Juni 16, 2015 av Chris Elveslett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 (endret) Ho treng også nye dempera rundt om, samt firhjulskontroll.. også trur eg at eg må kjøpe coilovers tuning art, billig og helt greit sett... Endret Juni 21, 2015 av Chris Elveslett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Endret Juni 21, 2015 av Chris Elveslett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Da hadde man solgt rondellan, dem ble ikke solgt lenge etter eg la dem ut på facebook har jo helt glemt å legge ut bilde av rattet, eg e usikker om det passe.. siden det som står på har airbag, og m tech 2 ratt ikke har.. måtte jo ha meg nye felga, så eg bytta en verkstedkran (til og ta motor ut me) mot M5 replica fælga me greie dekk. syns ikke det såg så dumt ut har også fått skrudd skilt på framme, clutch bytte ble litt forsinka, så det blir forhåpentligvis bytta i hælga.. tok me meg ett par baklykte fra en kompis, men dem passa ikke, va til sedan.. slenger ut ett par bilda Endret Juni 28, 2015 av Chris Elveslett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 YES! da ser det ut til alt clutch og bremse skiver og klosser rundt om blir bytta i hælga kjenne eg glede meg virkelig til å ratte coupen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Ny vaska å klar til avhenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Vurdere å kjøpe ett sett me style95, det kan jo bli bra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 (endret) Endret Juni 16, 2015 av Chris Elveslett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Fant ett par bilder av en av mine tidligere coupe... må si eg savner den.. rød coupe er virkelig flott syns eg ! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 lite liv hær.. biln e på sykehus... slave sylinder va sprengt... å det har kommet bræmsevæske ned i clutch.. så må kanskje bytte clutch også.. men litt er blitt gjort. bremser skiver og klosser byttet rundtom og m tech 2 ratt er montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 sjenerelt rød bmw er nydelig! så ikke så halv gærn den gamle din heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 ja, eg likte ikke røde biler før eg hadde den e36 coupe fikk den billig, og me oransje m front.. spraylakka den å monterte så ble det bra.. men fikk den ikke eu ok pga senkesett.. hadde den på 3 firhjulskontrolla.. så ble solgt har prøvd å kjøpe den tilbake, men han som har den vil ikke selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 sånn va den når eg henta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 da blir det komplett skinn intriør me midtarm lend gledings! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå