R4F431 RAFAEL Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 (endret) Da har eg bestilt ny svart armlene, og svart skinn med røde sømmer rund girstanga. eg liker virkelig dinna svart/rød looken. så blir det nytt ratt neste måned om ikkje julegavene blir for helsikes dyre. ventilert med røde sømmer. M/// sømmer er så oppbrukt og lite "Wow" lenger Endret November 9, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 fikk jo da ett voldsomt generøst tilbud av en venn. så kan hende det plutselig blir en e39 på meg. utrulig nok. har hatt mykje med den å gjøre selv. så har band med begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 E39 er fantastiske biler, så skal ikke klage Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 E39 er fantastiske biler, så skal ikke klage [emoji38]Skal se. Kanskje det blir en brukis.Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Da blir det ny bil på veg blir nok vinterlagret denne. da eg kan enedlig bruke meir tid på denne og den må ikkje vær ferdig til dagen etter. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 (endret) Da var nytt gir og håndbrekk skinn montert. Fornøyd [emoji7] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Endret November 19, 2015 av R4F431 wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 26, 2015 Forfatter Share Skrevet November 26, 2015 Da er bilen godt trykt inni garasjen og skal få rusten tatt vekk. Så blir nok litten granne dødt her [emoji52] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Så lenge det skjer ting på femmer-tråden har det ikke noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 Så blir det litt rust takning idag [emoji106] bunnox og stålplast. Og en heil del sandpapir.[emoji18] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 Eg fant stål! Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Blir litt etter litt. Vill ikkje plage naboene med vinkelsliperen heile kvelden. Skrella venstre bua No. Smurt godt inn med bunox [emoji106] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2015 Fått på 2 komponents vantett epoxi primer. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Bra jobbing R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2015 Dørhåndtak... Huff kjenner eg begynner å bli lei, og er berre tatt ca 30% av bilen. Mistet også håndtaket inni døra, så må av med trekket. Blææææææ Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Kjapp sak å ta av trekket da? Da jeg monterte de nye dørtrekkene mine glemte jeg å feste ledningene inni trekket slik at det skranglet hver gang jeg spilte høy musikk, så jeg måtte av med ALLE fire igjen kun for å tape noen ledninger Var vel gjort på 20 min ved rolig og ufokusert jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå