R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Kanskje det bare er meg, men jeg synes kanskje den "bøyen" på fangeren var litt for slak på siden? Jeg tenker på den som går langs hjulbuen.. Følte liksom at den stakk litt langt ut fra hjulet, men kanskje det skal være sånn og at det bare var vinkelen? [emoji14]Ja, sjønner ka du meiner, men m3 kom ikkje i facelift [emoji33] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Er litt forskjell Si ifra om jeg skal slette bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2016 Kan vell pumpe liv i tråden igjen og sei at bilen nærmer seg heillakkering og heilt nye blinklys (som skal sotes) er på plass. og håndbrekket henger (sikekrt treig sylinder) Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 må vel være lakkert nå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2016 20 timer siden, Freakshow skrev: må vel være lakkert nå vel? nei, not quite yet. E39 må gå først. da blir det expressfart inni lakkeringa. #BecauseRacecarIsExpensive Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 28, 2016 Share Skrevet Oktober 28, 2016 nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå