R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Hiver inn ett bilde av 1 stk skitten bmw ankommet dombåss. På veg til Lillehammer Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Da var facelift inner baklykter bestilt. Måtte til med nye da den eine mistet glasset og måtte teipes på og var sandblåst. Facelift innerlykter med pre face ytter er meeeeeget oppegåendes Sent fra min D6603 via Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Hvordan blir det seende ut? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Nei, finner ikkje konkret bilde, men har sett mange i ålesund har det. Istedet for at ryggelyset er en liten kvit flekk på det røde er det dinna kvite stripa slik det er heilt kvitt der ryggelyset er, og tåkelyset er rødt... Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 (endret) Har da bestilt us modul, lyktene bak, nyedeksel runt tåkelysa Endret Juli 10, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Jaja, shit happens. Glasset på eine innerlykta mi datt av... Og er ikkje til å finne. Så bra ny allerede var bestilt. Svigermor sin bil har viftereima døtte av i lillehammer på turen til Lillehammer. Den har gått 70.000. Den datt av ikkje sleit. Så ikkhe kjøp peoguot folkens! Banning og steiking her på hytta og en jobb for meg i morra:-( Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 (endret) Da blei baklyktene skiftet. Eg er fornøyd med resultatet Nye Gamle Sent fra min D6603 via Tapatalk Endret Juli 14, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Helt ærlig, så så det litt merkelig ut uten ytre facelift-lykter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Helt ærlig, så så det litt merkelig ut uten ytre facelift-lykter også [emoji14]Jaja, smak og behag. Meiner dette ser bedre ut. Da dei orgenale ikkje gir meining for å vær ærlig sjølv. Liten kvit øy på rød bakrunn. Men skulle eg ha byttet noe der igjen skulle det vært led lysSent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 (endret) ja, da kom dagen, krasjet med en hjort, en ho. husker ikkje i farta ka det heite. fullvoksen en. Ødelag da panser, høgre ytterskjerm. bendet litt innerskjermen, bendet heile front rammen foran radiatoren, og knuste lykten og blinklyset. Så har da en helvetes jobb å fikse dette, rett å slett og rekonstruere fronten. (eg som nettop vraket delebilen Har da også pådratt meg posttraumatisk stress etter dette og, flott liv eg lever ja. mareritt om nettene og flashbacks om dagen. kom i 80 og dei kom rundt ett hjørne på en slik jordhaug som følger vegen. fikk ikkje lagt foten på bremsepedalen før det smalt, kjipte meg så eg nesten dreit på meg. hjorten blei da seinere henrettet for sine ugjerninger den knakk begge forbeina.7 MEN, M3 fangeren min kom unna det heile, UTEN en eneste ripe!!! :DDDDDD Endret Juli 21, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 Snuser på å konvertere bilen til facelift, ka meiner dåkke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Huff.. Godt det ikke gikk verre! Både facelift og preface er fine, så litt vanskelig å velge der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 Ja, trur ej går for facelift. Må bytte ytteeskjermene igjen uansett, og lyktene koster lite i brukt tilstand. Har da midlertidig reparert bilen. En dag verdt med arbeid. Forsinket av noen flashbacks. mørkeblått, bulket, rustet og upolert panser og skjerm :-/ Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 22, 2015 Share Skrevet Juli 22, 2015 Sååå utrulig kjipt!! GÅ FOR FACELIFT!! Mye penere Syntes du har hatt hell i uhell med tanke på skaden du har fått på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå