R4F431 RAFAEL Skrevet September 18, 2015 Forfatter Share Skrevet September 18, 2015 Har da begyntpt Prosessen å Plastidippe interiøret. Sitter bra på dashen. Kempe bra i stoffet, men midtkonsollen skal du vær forsiktig med å ikkje skrape ting borti Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Skal du plastidippe hele interiøret sort? Dørtrekk, dash, deksler, hele sullamitten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 (endret) Hvis ja, så er det nok mye bedre å farge med noe vinylfarge eller hva enn det kalles. Eventuelt bytte det ut. Byttet hele interiøret i første E39'en min (inkl tepper, dashbord etc.) og det tok en kort kveld (3-4 timer) med et ekstra sett hender og null erfaring fra før. Så er ikke nødvendigvis en så vanskelig eller langvarig prosess Endret September 18, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 19, 2015 Forfatter Share Skrevet September 19, 2015 Har byttet alt eg kan untatt bakseter til svart. Resten dipper eg. Tar teppene også sitter veldig bra på tepper! Det blir bra. Legger ut bilder når eg er ferdig. Tar taktrekk og alt ja! Det blir fint Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 19, 2015 Forfatter Share Skrevet September 19, 2015 Baksetet er utsatt pga har ikkje Fått tak i nytt og har verktøy i bilen av og til så venter til eg har fått tatt det eg har av planer til No. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Fin bil og bra med planer! Følger videre Jeg bytta også nylig interiør i min bil og kan bekrefte det Gabz sier. Tok meg 5 timer alene og det var første gang jeg bytta interiør. Overraskende enkel jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Ja har jo bytta det meste, men ser at plasti dipoen sitter godt i stoffet. Og er berre ett tjukt strøk på stoffet så er det svart. Det er dashen i hovedsak som er umulig å bytte. Prøvde meg på å demontere ett på delebilen eg hadde men det såg eg fort var umulig å montere igjen og tepene hadde soppvekst så kunne ikkje bruke dei heller. Sent fra min D6603 via Tapatalk wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Tok å sotet blinklysene Før Etter Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 (endret) Bestilte LED bjelke til vinter e46 har jo elendige langlys sekv med gode pærer. Blir slik eg har på om vinteren Og hiver inn ett bilde av bilen Sent fra min D6603 via Tapatalk Endret September 23, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 LED bjelkeer lyser bra, men hvor skal du montere den? Hvordan ligger du ann med interiøret? Oppdatering med bilder snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 Bjelken monteres her tenkte eg. Den er berre 7 cm høg Her er passasjerer siden. Noen støvflekker fra en hensynsløs kjærest Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 Satt i Blåe led pærer i parklys;-) Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Satt i Blåe led pærer i parklys;-) Sent fra min D6603 via Tapatalk Synes du har gjort mange gode endringer med bilen frem til parklysene De synes jeg virket litt jalla og harry for å være ærlig xD Men det er jo hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 23, 2015 Forfatter Share Skrevet September 23, 2015 Ja, det er jalla Harry, men fram til eg får CCFL angeleyes i hus så får det duge... Hehe Sent fra min D6603 via Tapatalk wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå