Gå til innhold

Min E46 318i coupe shadowline. SKITEN er SOLGT

Anbefalte innlegg

Lakkerte bombrikka sort idag, med tilhørende svart dobbeltsidig teip. Måtte av med speilet for å får av det gamle festet, og når jeg omsider skulle sette speilet tilbake klarte jeg selvfølgelig å knuse ruta. Den svære feite rosa med tilhørende svære sprekker. Arrrg. 2000kr rett i dass. Jaja blir jo deilig med ny rute,  men svir godt i lommeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid koselig med pakker! :D hvordan masin er det? ^^

Det er en enkel Carwise maskin. Har lyst til å lære meg mer om maskinpolering, så ett sted må man jo starte. Jeg får se hvordan den er i bruk. Om ikke blir den bytta ut med noe råere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må jo starte en plass så det er sikkert en helt kurant polerings maskin for nybegynnere ^^

Hvordan polerings produkter fulgte med egentlig? ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må jo starte en plass så det er sikkert en helt kurant polerings maskin for nybegynnere ^^

Hvordan polerings produkter fulgte med egentlig? ^^

Sent from my iPhone using Tapatalk

Menzerna Super Heavy Cut Compound 300, Autoglym Super Resin Polish, Autoglym Extra Gloss Protection, 3 stk microfiberkluter og 2 stk. pads. Kjøpte 17. mai tilbudet Bilpleiekongen hadde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte de her:

http://www.ebay.com/itm/291132676126?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

7 dager fra jeg bestilte til dem kom levert på døra fra Taiwan(!)

Fulgte ikke med skruer eller teip.

Jeg brukte M6 bolter, skiver og muttere fra Clas Ohlson. Samt litt dobbeltsidigteip fra Biltema jeg hadde liggende.

Sitter godt dette, fløtter ikke på seg for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...