Slavearbeider'n Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 CSL splittere er forøvrig også bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Lakkerte bombrikka sort idag, med tilhørende svart dobbeltsidig teip. Måtte av med speilet for å får av det gamle festet, og når jeg omsider skulle sette speilet tilbake klarte jeg selvfølgelig å knuse ruta. Den svære feite rosa med tilhørende svære sprekker. Arrrg. 2000kr rett i dass. Jaja blir jo deilig med ny rute, men svir godt i lommeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Hva skal du med csl splittere når du ikke har csl fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 (endret) De passer på m3 fangern Endret Mai 19, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Kom en pakke med bilpleie i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 alltid koselig med pakker! hvordan masin er det? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 alltid koselig med pakker! hvordan masin er det? ^^ Det er en enkel Carwise maskin. Har lyst til å lære meg mer om maskinpolering, så ett sted må man jo starte. Jeg får se hvordan den er i bruk. Om ikke blir den bytta ut med noe råere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 (endret) Ja må jo starte en plass så det er sikkert en helt kurant polerings maskin for nybegynnere ^^ Hvordan polerings produkter fulgte med egentlig? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mai 20, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Ja må jo starte en plass så det er sikkert en helt kurant polerings maskin for nybegynnere ^^ Hvordan polerings produkter fulgte med egentlig? ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Menzerna Super Heavy Cut Compound 300, Autoglym Super Resin Polish, Autoglym Extra Gloss Protection, 3 stk microfiberkluter og 2 stk. pads. Kjøpte 17. mai tilbudet Bilpleiekongen hadde Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Update: CSL splitterne har kommet i hus.Litt over en uke siden de ble bestilt fra Taiwan. Rask shipping og levert på døra av Fedex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 (endret) CSL splittere klar til montering. Ser extra "racing" ut med skruene som vi sier på jobben.... Endret Mai 26, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Monterte splitterne i kveld, synes det løftet utseende ett par hak. Mangler bare M3 speil så nærmer vi oss. En montert To montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Har du linken til dei du kjøpte? følgte det med lim eller teip? skal ha slike, men må da ha onterlige og til riktig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Jeg kjøpte de her: http://www.ebay.com/itm/291132676126?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT 7 dager fra jeg bestilte til dem kom levert på døra fra Taiwan(!) Fulgte ikke med skruer eller teip. Jeg brukte M6 bolter, skiver og muttere fra Clas Ohlson. Samt litt dobbeltsidigteip fra Biltema jeg hadde liggende. Sitter godt dette, fløtter ikke på seg for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Gjorde seg det der ja! ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå