quandt1960 Skrevet April 21, 2015 Skrevet April 21, 2015 Ja, uff, håper de godtar det på garantien. Føler jeg begynner å bli litt små frustrert nå Slapp av du har en sterkt forbrukerlov på din side. Men uansett lite kult hvis de slår seg vrang. Da ville jeg i det minste krevd en utvidet turbogaranti
BimmerFan! Skrevet April 26, 2015 Forfatter Skrevet April 26, 2015 FJPopp: For håpe de tar det på garanti uten å lage noe styr ut av det. Begynner å bli lut lei av turbo biler, da mine tre andre biler som forøvrig var vag, måtte det byttes turbo på. Skulle ha kjøpt meg en 523i.. orala reagerte på dette 1
BimmerFan! Skrevet April 26, 2015 Forfatter Skrevet April 26, 2015 Oppdatering angående turbosaken:Mekaniker skulle ringe selger angående hva de skal gjøre med turboen mtp. garanti osv. Han sa på Mandag forrige uke at jeg får beskjed innen 2-3 dager, men det har jeg enda ikke fått. Tok kontakt med mekaniker på fredag igjen, for å høre selv hvordan det ligger an på den saken. Han sa da at han har hatt veldig mye å gjøre og ikke fått ringt selgeren. Han sa selvfølgelig at han skal ringe. Jeg begynner å tvile litt nå, hva bør jeg gjøre? Ringe selgeren selv, eller vente til mekaniker har snakket med han selv.Syns egentlig ikke at det bør være noe problem å ta den på garantien, da turboen uler mest sannsynlig pga. begynnelse av slitasje. Bilen har både Premium selection garanti og nybilgaranti.
Otis Skrevet April 26, 2015 Skrevet April 26, 2015 Skal du purre på noe, så gjør det skriftlig! Ikke per telefon, da kan det bli verre å bevise noe om det skulle være aktuelt! Ellers et det bare å bruke bilen som vanlig inntil du har fått svar.
quandt1960 Skrevet April 26, 2015 Skrevet April 26, 2015 FJPopp: For håpe de tar det på garanti uten å lage noe styr ut av det. Begynner å bli lut lei av turbo biler, da mine tre andre biler som forøvrig var vag, måtte det byttes turbo på. Skulle ha kjøpt meg en 523i.. Enig med deg, jeg får tårer i øynene når jeg hører en god gammel rekkesekser uten noe turbofaenskap. Diesellukt er jeg og lei av. 523i har jeg selv snust på, the last true one :/
BimmerFan! Skrevet April 26, 2015 Forfatter Skrevet April 26, 2015 Otis: Takk for et meget godt råd! FJPopp: Rekkesekserlyden er helt himmelsk ! Er vel ikke så mye til dieselukt på F10'en min, men den forbanna knatringa og turboen, driver meg til vannvidd. Uff virker nesten som at 523i er den siste bilen med selvpustende R6 ja.
Binkajones Skrevet Mars 16, 2017 Skrevet Mars 16, 2017 Hvordan løste det seg for deg? Har en F10 2012 og har periodisk plystring fra motor! Kan nesten høres ut som en due blir kvalt hver gang bilen skifter gir og når jeg slipper gasspedalen. Hadde din bil noen av de symptomene? Har hatt den inne hos Bavaria 3 ganger nå men de finner ikke ut av feilen :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå