Chrdoffen Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Hei! Lurer på om det er noen kodingskyndige personer rundt om i Bergen som kunne hjulpet meg å ettermontere aux kabelen, og deretter kode den? Selve monteringen skulle jeg selv fått til, men kodingen... forsto ikke så mye av det! Og Jæger ville ha 3000kr for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Jeg skal til Bergen i dag, men jeg er redd det blir litt sent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Bilradiospesialisten på paradis tar 650 eller noe sånt for kodingen. Tar par minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Hørte med bilradiospesialisten, og de ville ha 1490,-... Kun for koding, og 990 for monteringen! blir vel å montere selv da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Såpass ja, steget noe vanvittig på to år da. Får har sett kvittering fra 2013 på E61 der de kodet inn AUX. Den var på noe mellom 6-700.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 ja de har vel funnet ut det er gode penger å tjene!... tilogmed jæger er sikkert billigere enn det... Prøvde å montere idag, men kom ikke langt nok til å få av det første dekselet engang... her mangler det noen verktøy gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrdoffen Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 herre! Sandven ville ha 5000kr for jobben! Må jo være salg!.... ringe rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå