sbakken22 Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Hei! Jeg lurte på om noen her har erfaringer med forskjellige justerbare senkesett? Har ikke penger til noen dyre sett, men vil helst ha et justerbart. Er det noe vits å kjøpe et halvdårlig justerbart til rundt 4000kr eller er ikke disse så dårlige? Burde jeg heller gå for senkefjærer og kjøpe dyrere justerbart seinere? Takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Bare og søke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Skal du godkjenne det så må du nok punge ut. Eg har ingen erfaring med billige men kvalitet og komfort går nok hånd i hånd med pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Skal du godkjenne det så må du nok punge ut. Eg har ingen erfaring med billige men kvalitet og komfort går nok hånd i hånd med pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Black Evolutionsettet som bla GS selger går for å holde bra kvalitet i forhold til pris. Tror ikke jeg ville handlet noe billigere sett enn det. Da er det bedre å la være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Kjøpte et jom sett på min e30 å det er ikke all verden akkurat. Veldig stiv forran og alt for myk bak. Ikke veldig godt å kjøre med. Betalte vel 2500,- med frakt og mva for det. Man får det man betaler for. Er jo tüv papirer på det så jeg har fått skrevet det inn i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå