thbrekke Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Pen bil Du får blinke med lysa om våre veier krysses i Haugesund Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 hvordan spiller dobbel MTX i bilen din ? å har du nedfellbar baksete? vurdere å bygge dobbel 12 i min bil å har skiposehull ting å nedfellbart Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet August 15, 2015 Forfatter Share Skrevet August 15, 2015 Pen bil Du får blinke med lysa om våre veier krysses i Haugesund Det skal jeg prøve på hvordan spiller dobbel MTX i bilen din ? å har du nedfellbar baksete? vurdere å bygge dobbel 12 i min bil å har skiposehull ting å nedfellbart Spiller helt greit, dunker nok har nedfellbare med skipose ja, burde vel egentlig satt den andre veien for best mulig lyd, men det får jeg ta en annen gang.. Bredden på subben er perfekt, men er noe for høy på kantene så den kommer ikke helt inntil ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 2, 2015 Forfatter Share Skrevet September 2, 2015 Skifta multireim å acreim på mandag, grei jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Fin e39 dette, god match med felgene( hartge Replika?) Kjekt med litt drag i 530'en tenker jeg Savnet msport og shadowline på min forrige bil(e39 520i), det gjør seg så veldig på den bilen Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 Hartge Replica mener jeg på ja! Fikk tunet bilen igår, følte det ble litt mer skyv i den ja Kjøpte inn litt deler igår fra koed, bl.a. framskjerm på venstre side. Noen har klart å kjøre i framfangeren, så blir nok lakkering av denne. En kompis av meg klarte å knekke solskjermen på høyre side igår, så det skal kjøpes en ny. Har funnet flere, men håper selvsagt å kunne kjøpe den brukt i Norge. Ny koster denne 1200kr med rabattene mine, og det er mer enn jeg vil betale. Her om dagen var jeg og på Bavaria for å kjøpe noe smått, låseklips til mattene bak og et nytt klips til viftekåpa da denne knakk. Skikkelig gøy å handle små deler å få alt på stell syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Prøvde å lakkere deler av fangeren igår, matche temmelig dårlig. Så nå tenker jeg at det blir opplakkering av fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Hev MTX i dørene og MTX bak ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå