nicolaib Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 51148060400 BMW Originaldel: EMBLEM -M5- Jeg betalte kr 287 + mva hos Jæger i Bergen. Takk! Sent from my iPhone using Tapatalk Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Noen av dere som kan anbefale erstatningspærer i grøftelys og om det er mye styr å bytte disse? Farge som matcher Angeleyes og Xenon. Ikke for blått, men noe hvitt med litt blått i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 (endret) Skal vel godt gjøres å få noe som matcher xenon, uten at det er xenon? Min erfaring er at en rekke produsenter lover xenon-look, men at det aldri er i nærheten engang.Er for øvrig ikke mye jobb å bytte pærene, du kommer inn bak hjulhuset. Jeg tok av hjulene så jeg hadde god plass, men vet ikke hvor nødvendig det egentlig er. Edit: LED er et alternativ for matchende farge på lysene. Her er det en rekke alternativer, det er en eller annen tråd på dette her på forumet. Her må du eventuelt sjekke at det er innebygget motstand i pæren så du ikke får opp feilmelding. Endret Mai 10, 2015 av Walkabout nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Har hatt god erfaring med LED og canbus til grøftelysene. Dette var dog til E61. På F11'en forsvant grøftelysene.... nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Jeg bestilte i dag H8 LED 6000k 30w pærer med overgang for å unngå feilmelding. Fra ekstralys.no.. Satser på at resultatet blir bra! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Har gått til innkjøp av M5-diffuser og 4-rørs eksosanlegg fra GS Bildeler. Klarte ikke å vente til neste vår....... I den anledning vil jeg ha deres synspunkter på hvordan diffuseren burde se ut etter lakkering. Legger ved 2 alternativer jeg synes ser bra ut: Alternativ 1: Alternativ 2: Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Min klare mening er nummer 2 Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Nr 2 uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Som dem over sier, Nr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Alt 2 helt klart...gjort det samme på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Takk for respons Det blir nok alternativ 2! Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Fint med avstemingshjelp Står mellom to alternativer på min også nå, men tror alt er bestemt.... nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Ville også gått for nummer to. Har lakkert min i sort høyglans og synes det ser flott ut. nicolaib reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 (endret) Da er time hos GS Bildeler booket 1. juni blir det ombygging av eksos. Gleder meg! Diffuser blir lakkert i sort høyglans (platen i midten forblir ulakkert, som på bildet lenger opp her). Så blir det innom Bavaria for montering av senkefjører foran og programmering av senk bak. Får også da montert nytt baklys på høyre side pga dugg (garanti). Da er bilen nærmest komplett i mine øyne. Kun lakkering av bremsecalipere igjen etter dette så er den ferdig modifisert. Så da blir pengene forhåpentligvis brukt på litt mer fornuftige ting.. Bilder kommer underveis Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Mai 18, 2015 av nicolaib Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Blir bra dette. Trodde det bare var F11 som kunne senkes via diagnose bak? Jo mer jeg ser på bildene oppe, dess mer liker jeg den hvite diffuseren... Hmm. Hadde ikke vært en dum løsning det heller. Får inntrykk av at bilen er nærmere bakken, altså lavere, i den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå