Gå til innhold

Min alpinhvite F10 520d M-sport

Share

Anbefalte innlegg

Noen av dere som kan anbefale erstatningspærer i grøftelys og om det er mye styr å bytte disse? Farge som matcher Angeleyes og Xenon. Ikke for blått, men noe hvitt med litt blått i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel godt gjøres å få noe som matcher xenon, uten at det er xenon? Min erfaring er at en rekke produsenter lover xenon-look, men at det aldri er i nærheten engang.

Er for øvrig ikke mye jobb å bytte pærene, du kommer inn bak hjulhuset. Jeg tok av hjulene så jeg hadde god plass, men vet ikke hvor nødvendig det egentlig er.

Edit: LED er et alternativ for matchende farge på lysene. Her er det en rekke alternativer, det er en eller annen tråd på dette her på forumet. Her må du eventuelt sjekke at det er innebygget motstand i pæren så du ikke får opp feilmelding.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte i dag H8 LED 6000k 30w pærer med overgang for å unngå feilmelding. Fra ekstralys.no.. Satser på at resultatet blir bra!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått til innkjøp av M5-diffuser og 4-rørs eksosanlegg fra GS Bildeler. Klarte ikke å vente til neste vår.......

I den anledning vil jeg ha deres synspunkter på hvordan diffuseren burde se ut etter lakkering. Legger ved 2 alternativer jeg synes ser bra ut:

Alternativ 1:

post-56245-14315314148452.jpg

Alternativ 2:

post-56245-143153142835.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er time hos GS Bildeler booket :) 1. juni blir det ombygging av eksos. Gleder meg! Diffuser blir lakkert i sort høyglans (platen i midten forblir ulakkert, som på bildet lenger opp her).

Så blir det innom Bavaria for montering av senkefjører foran og programmering av senk bak. Får også da montert nytt baklys på høyre side pga dugg (garanti).

Da er bilen nærmest komplett i mine øyne. Kun lakkering av bremsecalipere igjen etter dette så er den ferdig modifisert.

Så da blir pengene forhåpentligvis brukt på litt mer fornuftige ting.. :P

Bilder kommer underveis :)

Endret av nicolaib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette. Trodde det bare var F11 som kunne senkes via diagnose bak?

Jo mer jeg ser på bildene oppe, dess mer liker jeg den hvite diffuseren... Hmm. Hadde ikke vært en dum løsning det heller. Får inntrykk av at bilen er nærmere bakken, altså lavere, i den fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...