Gå til innhold

Min alpinhvite F10 520d M-sport

Share

Anbefalte innlegg

Blir bra dette. Trodde det bare var F11 som kunne senkes via diagnose bak?

Jo mer jeg ser på bildene oppe, dess mer liker jeg den hvite diffuseren... Hmm. Hadde ikke vært en dum løsning det heller. Får inntrykk av at bilen er nærmere bakken, altså lavere, i den fargen.

Hehe, er i grunn enig med deg. Hadde litt sans for hvit diffuser jeg også! Mer markert og endestussene kommer mer frem. Men gikk for sort til slutt.. Håper jeg ikke kommer til å angre. I værste fall får jeg heller bare bruke plasti-dip eller lakkere den om..

Angående senk bak via diagnose så forhørte jeg meg om dette virkelig gikk an på min bil. Sendte avgårde regnr til Bavaria så de skulle sjekke det opp og de mente på det skulle gå. Viss det skulle vise seg at det ikke går, så får jeg bare bestille et sett bak i tillegg.. Så får de ta det på sin kappe og gi meg litt rabatt ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt inn fjører bak også i tilfelle Bavaria tar feil :)

Hva synes dere om M-performance frontleppen? Eller blir det litt overkill?

post-56245-14321041072298.jpg

post-56245-14321041196103.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen den der, men da de to flippene som den festes i lakkeres i bilens farge... Slik som det er på bildet synes jeg ikke det ser bra ut. Eventuelt kan hele lakkeres i bilens farge, det tror jeg nok jeg ville gjort dersom jeg skulle hatt denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for innspill! Er i grunn enig med dere begge. Synes Hamann sin ikke ser så værst ut heller:

post-56245-14321104981938.jpg

Vi får se hva det blir til...

Endret av nicolaib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Var i dag på GS og fikk montert på 4-rørs eksos og M5-diffuser. Synes resultatet ble veldig bra! Tok et kjapt bilde i regnværet med mobilen (derav kvaliteten):

post-56245-1433174172475.jpg

Så leverte jeg fra meg bilen hos Bavaria for montering av senkefjører og nye baklykter (pga dugg). Fikk med meg en topputstyrt i3 hjem for prøving til i morgen:

post-56245-1433174182931.jpg

Veldig gøy å kjøre disse bilene :) Legger ved oppdaterte bilder av min F10 etterhvert som de siste modifiseringene har kommet på plass.

Endret av nicolaib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at gs eksosanlegg må tilpasses veldig mye? Stemmer det?

Det er godt mulig. Jeg vet ikke helt i detaljer hva de har gjort, men det tok akkurat 4 timer fra jeg leverte fra meg bilen til den var ferdig (inkludert lunsjpause). Mulig jeg får sett litt mer på løsningen de har gjort neste gang bilen er oppe på bokk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...