Kruste Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Må få tatt firehjulskontroll på min E60 da den sliter dekka på innsiden på framhjula. Noen som vet hva BMW tar for dette ? Sulland bil på Lillehammer som blir det nærmeste BMW verksted for meg, hva er deres erfaringer med dette verkstedet ? Ser også at NAF gjør dette, men BMW er vel å annbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Kan si alt fra 1800 til 2300,- på bmw verksteder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Kan si alt fra 1800 til 2300,- på bmw verksteder OK var noe sånt jeg tenkte meg det ville koste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Jeg tok en kontroll på NAF på min gamle E39, syns ikke den ble helt bra - så dro til BMW Fredrikstad. Ble en helt annen bil for min del, de lurte på hva NAF hadde drevet med. Slike ting vil jeg la BMW ta seg av i fremtiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Har forskjellig erfaring med biler jeg har hatt ang. firehjulsinnstilling og tror at hos noen er ikke kompetansen helt på topp når det gjelder dette. Har opplevd at det rett og slett ikke er alle som kan jobben sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Samme som Kruste opplever, har jeg og opplevd. Dessverre.... Jeg er enda ikke fornøyd med min bil, sporer enda litt, men vanskelig å si hva som er feil, men Trondheim er jo kjent for dårlig asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Samme som Kruste opplever, har jeg og opplevd. Dessverre.... Jeg er enda ikke fornøyd med min bil, sporer enda litt, men vanskelig å si hva som er feil, men Trondheim er jo kjent for dårlig asfalt. Min og sporer grusomt, men det er jo ikke rart. Veiene her oppe buler jo, trenger jo egentlig ikke holde i rattet. Bilen følger jo spora av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå