BabyBimmer Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Hey all ya bimmern reals. Vurderer air ride suspension kit for min 2004 modell, Bmw e60, 525 D. Vurderer kit som,ikke har 1000vis av innstillinger. Men kun, opp ned foran og bak, hver for seg. Og selvfølgelig hele bilen. Så trenger ikke No super kit til 50000. Noen som erfaring med det. Hvor evt jeg kan finne det til en anstendig pris. Hvordan er det og få godkjent hos BT svina. Priser, selve jobben osv. Hvem kan, pris for jobben, kjøre komfor osv. Tittet på ebay. Men vil ikke bestille noe langveis fra som er bullshit. Litt hjelp på alt dette, hadde vært awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabyBimmer Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Bimmerfreaks skulle det stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 http://www.partsandretards.no/understell/luftunderstell/bmw P&R selger til andre modeller, og de er med TÜV. Hør med dem om de skaffer til E60 BabyBimmer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 (endret) Så lenge du bestiller fra ebay med garanti og TUV papirer så er det i ni av ti tilfeller akkurat det samme som om det var en norsk eller annen kjent butikk Endret April 25, 2015 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabyBimmer Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Okay, takker og bukker noen som har erfaring med, montering, kjørekomfor og om jeg får det i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå