Gå til innhold

Pris på kollisjonskadet BMW E46 M-tech facelift?

Nueva
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi et estimat på kjøp av bilen?
Eller estimat på kostnader ved reparasjon?

E46 320i M54 Lim
Svart delskinn fram og bak, nedfellbare bakseter, takluke, elektrisk rullegardin, DSC, Antispinn, ABS, regnsesor, multifunksjonsratt ETC...
Masse utstyr! Utstyrsliste kan sendes privat.

Dette er en BMW 2002 2,3l Facelift med mye utstyr som har gått ca 180.000km. Bilen står i Trondheim, og kan vises for seriøse bilskadereparatører som kan gi et "anbud" på reparasjon eller et seriøst bud på bilen som den står. 

forstillingen er defekt på V-side, og indre skjerm har fått en god trøkk. 

Ta kontakt på mail ved interesse 
Haakonriiber.hrh@gmail.com

post-53410-0-87372700-1430162608_thumb.j

post-53410-0-80197200-1430162619_thumb.j

post-53410-0-35120700-1430162646_thumb.j

post-53410-0-54007400-1430162657_thumb.j

post-53410-0-01924000-1430162737_thumb.j

Endret av Nueva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. det er jo ingen M sport bil? Ettermontert fanger er liksom ikke helt det samme..

Var sikker på at dette var en original M-sport jeg 0o ... beklager isåfall

og beklager for dårlige interiørbilder :P

Hvordan kan jeg sjekke vin. for original m-sport eller ikke?

får opp: E46 320i M54 Lim 

på KOED

post-53410-0-99924400-1430164192_thumb.j

post-53410-0-28461100-1430164201_thumb.j

Endret av Nueva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle biler (e46 og e39) som hadde "Full M sport" pakke hadde også sort taktrekk. Videre er det jo flere andre ting som ikke ser ut til å stemme. Og dette har (iallefall for mitt vedkommende, og jeg klikka innpå her nettopp fordi noe sånt kunne vært interessant) en god del å si på pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle biler (e46 og e39) som hadde "Full M sport" pakke hadde også sort taktrekk. Videre er det jo flere andre ting som ikke ser ut til å stemme. Og dette har (iallefall for mitt vedkommende, og jeg klikka innpå her nettopp fordi noe sånt kunne vært interessant) en god del å si på pris. 

Jeg husker ikke i farta om taktrekket er sort... Det jeg kan nevne er: 

Svart delskinn fram og bak, nedfellbare bakseter, takluke, elektrisk rullegardin, DSC, Antispinn, ABS, svarte lister fram og carbonlook i dørlister, multifunksjonsratt ETC... Reg.nr kan sendes via mail om du vil søke litt mer. Gjerne kom med bud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt panser, forskjerm, forfanger, styrestag og oppheng, banke tilbake der forskjerm festes på og hjulbrønn.

Minst 20.000, ikke med lakk for å fikse.

Lakkerer har jeg forsåvidt tilgang til. Men holder du til i Tr.heim, er oppretter, og kan være interessert i jobben? 

Endret av Nueva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på bildene at den ikke har det (a/b/c stolper er nødvendigvis også sorte om taktrekket er det). Eller riktig bakfanger.. eller riktig skjørter.. og flippen ser også uoriginal ut (men skal ikke påstå det). 

Beklager, jeg gikk fra å være litt interessert til uinteressert. Men sikkert mange andre som er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på bildene at den ikke har det (a/b/c stolper er nødvendigvis også sorte om taktrekket er det). Eller riktig bakfanger.. eller riktig skjørter.. og flippen ser også uoriginal ut (men skal ikke påstå det). 

Beklager, jeg gikk fra å være litt interessert til uinteressert. Men sikkert mange andre som er interessert :)

Takk for informasjonen ihvertfall :) m-tech er nå fjernet fra teksten! Lykke til med letingen (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...