Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget nylig at baklyktene mine har sprukket.. Så og si identisk sprekk på begge lykter. Er dette vanlig? Tror ikke det skyldes parkeringsskade heller.

Skrevet (endret)

Veldig mye som kan ha forårsaket sprekk. Steinsprut, handlevogn for eks. Kondens i lyktene.? som kan lage sprekk ved frysning om vinteren.

ikke vanlig at det skjer uten videre.

Endret av Reef89
Skrevet (endret)

Gjorde samme feil på mine,skrudde de fast for hardt,høyre lykt fikk en sprekk etter en tids bruk,ved montering skal de bare klemmes forsiktig mot gummipakningen og skruene innvendig strammes for hånd ikke med en nøkkel som var feilen jeg gjorde.Tåler veldig lite,men kan jo være andre ting som gjorde at dine fikk sprekk.

Endret av bjalle
Skrevet (endret)

Veldig mye som kan ha forårsaket sprekk. Steinsprut, handlevogn for eks. Kondens i lyktene.? som kan lage sprekk ved frysning om vinteren.

ikke vanlig at det skjer uten videre.

Godt mulig, det blir iværtfall ikke bytte med det først. Takker for svar!

Gjorde samme feil på mine,skrudde de fast for hardt,høyre lykt fikk en sprekk etter en tids bruk,ved montering skal de bare klemmes forsiktig mot gummipakningen og skruene innvendig strammes for hånd ikke med en nøkkel som var feilen jeg gjorde.Tåler veldig lite,men kan jo være andre ting som gjorde at dine fikk sprekk.

Lyktene ble montert for 13 år siden i fabrikk, så det tror jeg ikke er årsaken nei. Det hørtes uansett forferdelig kjedelig ut  :sad:

Endret av Kizza95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...