ThomasKris10ans1 Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 får ikke ut noe cd på gps cdromen baki bilen den lager en del lyder men lyser ikke i power lyset har ingen gps valg i spiller heller orginal skjerm men vet ikke forskjell på mk3 og 4 vil gjerne oppdatere softwaren på spilleren men går ikke så lenge jeg ikke får ut noe cd noen som har vært borti dette før ? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Drit i det, den er nok defekt. Ikke ukjent feil. Kjøp en ny MK4 og sett inn 16:9 skjerm om du vil/har råd. Det koster vel ikke mye nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasKris10ans1 Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Drit i det, den er nok defekt. Ikke ukjent feil. Kjøp en ny MK4 og sett inn 16:9 skjerm om du vil/har råd. Det koster vel ikke mye nå lenger. har 16:9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasKris10ans1 Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 har 16:9 er det bare selve cd rommen baki som er "navienheten" så om man har cd rom uten DVD merke på så er der mk3 å med DVD på er det mk4 ? er det bare å montere mk4 cdrom på en som har mk3 fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 jeg hadde mk2. mk4 rett inn. hadde liten skjerm og. for å få full 16:9 måte eg bytte videomodul og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasKris10ans1 Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 har no fått i mk4 navienhet som funker fint har en som har brennt en kart cd til meg men virker som den ikke er helt god regner med det er best å brenne som dvd cd til mk4 navi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 DVD CD finnes ikke, det er enten eller. Siden du har MK4, skal det være en DVD-DL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå