oab1966 Skrevet April 30, 2015 Skrevet April 30, 2015 Jeg har en BMW 535d 2008 modell. Bilen vil ikke gi respons når jeg gir gass, den er helt dau. Problemet kommer og går. Når jeg har startet opp bilen, går den som en rakett, men etter en liten stund forsvinner effekten. Når jeg har stoppet og har latt bilen stå en liten stund, oppfører den seg normalt, men bare for en liten stund. Jeg vil opplyse at det ikke lyser noen varsellamper. Hva kan det være?
oab1966 Skrevet April 30, 2015 Forfatter Skrevet April 30, 2015 Kan et verksted kjøre diagnosetest og finne feilen selv om det ikke lyser noen varsellampe?
bcRichard Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 Kan høres ut som partikkelfilteret ditt begynner å bli tett.
quandt1960 Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 Hvis det skjer en stund etter at du tar på bilen så høres det som om motoren går i nødmodus som følge av en defekt et sted, flere ting som kan gi det. Kjør diagnose
oab1966 Skrevet Mai 1, 2015 Forfatter Skrevet Mai 1, 2015 Jeg har lest gjennom engelske forum idag. Flere mener at det kan være sprukne vakuumslanger, et vanlig problem på disse motorene. Får gå over og ta en kikk.
oab1966 Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Skrevet Mai 2, 2015 (endret) Kan høres ut som partikkelfilteret ditt begynner å bli tett. Jeg tror ikke det er DPF som er tett. Hvis så er tilfelle, hadde bilen vært konstant dau, noe den ikke er. Jeg tror heller ikke det er dieselpumpa som er gåen og ikke dieselfilteret som er tett. Vil opplyse at bilen er sprek i det ene øyeblikket og dau i det neste øyeblikket. Kan det være noen type ventiler som har med turboene å gjøre som begynner å krangle og trøble? Endret Mai 2, 2015 av oab1966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå