Tord1 Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 bruker win 7 noen som har tips kordan eg får de til og virke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 last ned XP, har ikkje hatt ett problem siden. ha to oprativsystem på maskina. eller stikk bort til bestemoren din og se under klesskapet om der ligger en gammel pc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord1 Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 ok får vel gjøre de då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Jeg har brukt Win 7 64 bit, med bmw scanner 1.4.0 uten problemer. Det som er problemet er driver feil, som oftest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Og ved å bruke søkefeltet så finner du og svar på hvordan man kan fint bruke win7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord1 Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 otis ka driver bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Nå er det en stund siden jeg hadde den tilkoblet på en maskin som jeg faktisk bruker, men det var nok en driver som fulgte med. Ellers vil jeg tro at det er samme problemet med denne driver som det er til de som har uoriginale FTDI chipset med sine INPA/NCS kabler, som de kalles... Altså feil i ini fila iforhold til hva som chippen i kabel sier den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord1 Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 fik det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuleberg Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Har samme problemet. Hvordan løste du det Tord1 ? Har fulgt instruksjoner til punkt og prikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Føler meg ganske sikker på at det er dette som er løsning: Ellers vil jeg tro at det er samme problemet med denne driver som det er til de som har uoriginale FTDI chipset med sine INPA/NCS kabler, som de kalles...Altså feil i ini fila iforhold til hva som chippen i kabel sier den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå