RobertK Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Takk! Av en eller anna grunn så er jeg veldig glad i de baklyktene som sitter på som standard, om kvelden så lyser de utrolig pent, så jeg kommer nok ikke til å bytte dem ut i år hvertfall... Mulig jeg skal bytte til depo v2 frontlykter når budsjettet strekker til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Takk! Av en eller anna grunn så er jeg veldig glad i de baklyktene som sitter på som standard, om kvelden så lyser de utrolig pent, så jeg kommer nok ikke til å bytte dem ut i år hvertfall... Mulig jeg skal bytte til depo v2 frontlykter når budsjettet strekker til. Søk opp Oneighty NYC sine frontlykter heller! de er bare crazy looking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Enda keen på dette lyd opptaket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Heisann, glemte helt av tråden pga IRL saker. Skal prøve å få oppdatert litt om det jeg har gjort i det siste med bilen og få opp ett opptak med eksoslyd. Drar til syden nå imorgen, så må bli etter det igjen, hehe. God helg! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p11gt Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Likte den eksosen ja, hvor kjøpte du den. Kunne godt tenkt meg et slikt på min E82. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Dette begynner å bli flaut, lover lydklipp ikveld! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2015 Som lovet danskiii! (Bare noen måneder forsent). Fikk ikke lov å laste opp her, så ble youtube. Her er ett ekstra bilde fra høst da panseret ble lakkert mattsvart mot min vilje av døgg. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Du må da få noen til å trykke litt på gassen da mann! hehe Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2015 Hahaha, lurer på hvor lang tid det tar før jeg får til en video av en som sitter i bilen og gasser mens jeg står bak Skal få til det. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 (endret) - Endret April 12, 2016 av RobertK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 Da begynner det å skje litt her også. Nye bremseskiver/klosser foran blir fikset 18.04. Lakkering av panser, sideskjørt og 1M fangern (!!!) kommer til å skje iløpet av de første ukene i Mai + polering av resten av bilen. Vurderer også å lakkere diffuseren matt svart siden den har kjedelig plast farge pdd. Legger ut bilder så fort det begynner å skje noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2016 Da er nye fangeren på, er super fornøyd og henta bilen fra lakkbehandling idag, så da er den nesten klar. Så røyk jeg også på nytt understell! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 18, 2016 Share Skrevet Mai 18, 2016 Løftet seg noen hakk med ny fanger! Tøff 1-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå