R Andersen Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Fin bil! Og ja, det er M3-panser på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Takk for det:) å da har vi det på det tørre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Hehe, ser det nå.... Kan jeg skylde på at det var mørkt i går kveld? Kom vel bedre frem på det ene bildet, som jeg sikkert ikke åpna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 kan skylde på dårlig fotograf. Så tar jeg den på egen kappe hehe Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Gratulerer med flott bil Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Takk for det, veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Nydelig maskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2015 Prøvde 20" på i dag. De er forøvrig til salgs om noen vil ha? Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå