Julianv Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 Hei! Etter mye googling gir jeg faktisk opp og spør her.. Vi har nylig kjøpt en E39 Touring 1998 modell. Her er nav-skjermen sort (med bakgrunnsbelysning) og så vidt jeg kan finne ut betyr dette død Navi computer. Dette kan stemme for den lyser ikke og DVD kommer ikke ut. Men så kommer det gøye. Denne har 16:9 skjerm og tydeligvis Mk4 navi-computer. Til tross den skulle hatt Mk2 orginalt. Hva burde jeg satt inn her for å være sikker på at dette funker? Delenummer på den som sto i er 6590 9 115 032 - 01 Håper noen kan hjelpe meg litt Mvh Julian
Otis Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 De før deg har sikkert oppgradert til mk4, som er ganske vanlig. Så da vil alle mk4 passe i din bil. Julianv reagerte på dette 1
awt Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 Du kan også montere MK3 som gjerne blir litt billigere. Om du har TV-tuner kan denne også være en feilkilde. Julianv reagerte på dette 1
Julianv Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Skrevet Mai 11, 2015 Okay, takk for svar! Litt ny på dette her med alle disse boksene.. hehe. Mk3 var billigere ja, mister vel ikke noen viktige funksjoner da? Trenger kun skjermen til å fungere og så montere Dension eller hva det heter så vi får BT og AUX
awt Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 MK3 har CD-baserte-kart, mangler 3d og er generelt tregere, men fungerer hovedsakelig likt. Julianv reagerte på dette 1
Julianv Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Skrevet Mai 11, 2015 Ah okay. Vi bruker nok ikke orginal-gps uansett så da går jeg for billigste løsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå