Gå til innhold

BMW e90 320d

Anbefalte innlegg

Ble rått med sotede baklykter! :D Ser mange gjør det for tiden, og vurderer det selv, men frykter at det kan bli stygt med tanke på at jeg har oransje blinklys? 

Takker :) Har ikke vurdert å bytte ut alt av blinkers til hvit da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Har ikke vurdert å bytte ut alt av blinkers til hvit da? :P

Nja, har vurdert iallefall hvite sideblinklys, men elsker de gule blinklysene foran, og føler at de gule blinkersene bak kompletterer de gule foran, så jeg er veldig usikker :P De gule "US-blinkersene" foran gir bilen en litt ekstra glød føler jeg :) Men kan hende det blir hvite blinklys bak etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korsen e resultatet med sotsprayen? ser du at dei e spraya eller?

har vurdert lamin-x... men om dette funker så gjør jeg det :)

jeg brukte sotespray ja ;) Syntes resultatet blir bra , men resultatet blir "dårligere" ettersom hvor tykt du legger pr lag og hvor mange lag du legger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e ikke det bedre å spraye på innsida av glasset? Vet ikke korsen det e å åpne glasset, men om det e lett så tror e det gir best resultat. Tenkte å kjøpe spray i mårra. :smile:

Trur ikke det går ann å ta av kun glasset jeg.. Men ser tankegangen ang. soting på innsiden kontra utsiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null peiling på motor og trimming, så her kommer et dumt spørsmål.. Når man bytter til f.eks. Performance eksos på diesel, vil det gi no ekstra effekt? Eller blir det bare forskjell på lyd? ( og selvfølgelig utsseende) :) Hvor har du bestilt diffusor fra? :) Veeldig pen bil og liker planene[emoji106]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...