Bimmer fan Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Tøft med sotede baklykter og hvitt ryggelys! Hvor mye var det for sotesprayen på Biltema? Sent from my iPhone using Tapatalk Den er veldig rimelig!! Sotesprayen koster 50kr og removeren koster 50kr Veldig drøy i bruk også! Grastolifts og wrnr1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Ble rått med sotede baklykter! Ser mange gjør det for tiden, og vurderer det selv, men frykter at det kan bli stygt med tanke på at jeg har oransje blinklys? Takker Har ikke vurdert å bytte ut alt av blinkers til hvit da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Takker Har ikke vurdert å bytte ut alt av blinkers til hvit da? Nja, har vurdert iallefall hvite sideblinklys, men elsker de gule blinklysene foran, og føler at de gule blinkersene bak kompletterer de gule foran, så jeg er veldig usikker De gule "US-blinkersene" foran gir bilen en litt ekstra glød føler jeg Men kan hende det blir hvite blinklys bak etter hvert Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 korsen e resultatet med sotsprayen? ser du at dei e spraya eller? har vurdert lamin-x... men om dette funker så gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 korsen e resultatet med sotsprayen? ser du at dei e spraya eller? har vurdert lamin-x... men om dette funker så gjør jeg det jeg brukte sotespray ja Syntes resultatet blir bra , men resultatet blir "dårligere" ettersom hvor tykt du legger pr lag og hvor mange lag du legger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Syntes sotinga ble litt tam i dagslys, så la på ett strøk til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 e ikke det bedre å spraye på innsida av glasset? Vet ikke korsen det e å åpne glasset, men om det e lett så tror e det gir best resultat. Tenkte å kjøpe spray i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Se der ja, vistes forskjellen bedre Ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Ser meget fin ut! Vurdert doble eksos stuss istedenfor den du har nå?Det synes jeg hadde vært en stoooor oppgradering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Ser meget fin ut! Vurdert doble eksos stuss istedenfor den du har nå? Det synes jeg hadde vært en stoooor oppgradering! Åååh støtter denne! Det hadde gjort utrolig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Nice, ble bra med soting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 M performance eksos ligger i bestilling Kommer neste måned Samt M performance diffusor wrnr1, Grastolifts og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 e ikke det bedre å spraye på innsida av glasset? Vet ikke korsen det e å åpne glasset, men om det e lett så tror e det gir best resultat. Tenkte å kjøpe spray i mårra. Trur ikke det går ann å ta av kun glasset jeg.. Men ser tankegangen ang. soting på innsiden kontra utsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Jeg har null peiling på motor og trimming, så her kommer et dumt spørsmål.. Når man bytter til f.eks. Performance eksos på diesel, vil det gi no ekstra effekt? Eller blir det bare forskjell på lyd? ( og selvfølgelig utsseende) Hvor har du bestilt diffusor fra? Veeldig pen bil og liker planene[emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Er vel mest pga utseendet. Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå