robhaugen Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Hei. Jeg har en E39 523i med M52-B25 motor som har en merkelig feil. Den starter fint og går i ca 20-30 minutter og så stopper den helt plutselig. Da kan det ta timer eller dager før den vil starte igjen... Og da går den helt fint igjen i ca 20 minutter igjen. Jeg har byttet bensinfilter og bensinpumpe men det hjalp ikke. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Har du tatt diagnose før du startet å kaste deler på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Det må tas diagnose, ellers blir det bare gjetting. Jeg var borti samme symptomene på en 1988 e34 520i jeg hadde, og der var det veivaksel sensoren som var synderen. Men det er ikke dermed sagt det er det i dette tilfellet. Når det er sagt, så er det helt vanlig med trøbbel med kam og veiv sensorer. kgjersda og Espen Aass reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Har opplevd det samme med veivakselsensoren. Når denne blir varm så oppfører den seg rart. Diagnose vil avsløre om det er den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå