MarTo Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 I dag lå det hele 3 lapper i posten! Vært dårlig i hele dag men fikk krøpet meg på posten for å hente pakkene. Girdamask, håndbrekkdamask og trekk til armlenet. Angeleyes Sticker Nå blir det mekking i helga! Superspent på å få montert angeleyes'ene. Tror det vil løfte interiøret et par hakk med de nye trekkene også Sent from my iPhone using Tapatalk Gleder meg til å se resultatet ☺ Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Angel-eyesene utgjorde iallefall en ENORM forskjell på min bil, så regner med den vil gjøre det på din og Blir sikkert bra med de nye damaskene til interiøret Burde kanskje skaffe M-sport girkule nå da til å matche trekket? Ja, jeg regner med at det vil gjøre stor forskjell! Skal absolutt bytte ut girkulen også, den er rimelig slitt sånn som den er nå. Og ja hadde vært kult om den matchet interiøret! Takk for tips Sent from my iPhone using Tapatalk wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 pakker i posten er DIIIGGG! Blir bra når du får det på bilen Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Okei, så det har vært litt stille fra meg nå, men her kommer en oppdatering! Før: Etter: Interiøret er endelig på plass! Synes det gjorde mye med innsiden av bilen. Trekket til armlenet var noe i snaueste laget i bakkant, men det synes ikke med mindre man leter etter feil Når det gjelder AE så har jeg ikke turt å begi meg ut på det enda. Jeg er litt pingle og redd for å ødelegge noe, er ikke vandt med å skru hehe. Synes det virker så skummelt å åpne lykten for å ettermontere AE-ringene. Noen som har en bra guide på dette? Evnt bor på Østlandet og kunne tenke seg å avsette en kveld i sommer? Sent from my iPhone using Tapatalk hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Så bra ut interiøret! Her har du en kjapp og enkel guide på AE, som jeg brukte Eneste forskjellen på den og på din er at du er nødt til å løsne limet (hårføner og tapetkniv skulle gjøre susen). AE er egentlig mye lettere å montere enn det ser ut til Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Så bra ut interiøret! Her har du en kjapp og enkel guide på AE, som jeg brukte Eneste forskjellen på den og på din er at du er nødt til å løsne limet (hårføner og tapetkniv skulle gjøre susen). AE er egentlig mye lettere å montere enn det ser ut til Tusen takk! Men hvordan er det når jeg skal sette det i sammen igjen? Hvilken type lim brukte du? Er litt redd for at jeg ikke skal få det skikkelig tett igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Fine oppgraderinger som løftet interiøret mange hakk. Tommel opp E46 er knall biler. Savner min. Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Tusen takk! Men hvordan er det når jeg skal sette det i sammen igjen? Hvilken type lim brukte du? Er litt redd for at jeg ikke skal få det skikkelig tett igjen Når du setter det sammen igjen gjør du bare akkurat det samme som monteringen, bare i motsatt rekkefølge Jeg har ikke sammenlimte lykter, så dette kan jeg dessverre ikke svare deg på, men har en kamerat som jeg vet brukte det samme limet som var på lyktene. Eneste han gjorde var å varme lykteglassene med en hårføner mens han festet de sammen igjen. Men du trenger ikke være redd for at det ikke skal bli tett, for du har plastikk både over og under som hjelper å tette, så dette er ikke noe problem verken med eller uten lim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Når du setter det sammen igjen gjør du bare akkurat det samme som monteringen, bare i motsatt rekkefølge Jeg har ikke sammenlimte lykter, så dette kan jeg dessverre ikke svare deg på, men har en kamerat som jeg vet brukte det samme limet som var på lyktene. Eneste han gjorde var å varme lykteglassene med en hårføner mens han festet de sammen igjen. Men du trenger ikke være redd for at det ikke skal bli tett, for du har plastikk både over og under som hjelper å tette, så dette er ikke noe problem verken med eller uten lim Ah ja selvfølgelig, tenkte ikke på at jeg kunne bruke det samme limet, haha. Da er det jo ikke noe problem! Takk for svar! Spørs om jeg ikke prøver meg på det til helgen. Er så utrolig spent på hvordan det blir med AE wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Ah ja selvfølgelig, tenkte ikke på at jeg kunne bruke det samme limet, haha. Da er det jo ikke noe problem! Takk for svar! Spørs om jeg ikke prøver meg på det til helgen. Er så utrolig spent på hvordan det blir med AE Blir nok en stoor forbedring Jeg har ingen erfaring med mekking av bil, og jeg fikk montert AE på under 2 timer, og da polerte jeg lykteglassene med det samme de var ute ;D Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 (endret) Kjempefin bil du har Har av en eller annen grunn ikke ligget merke til før NÅ at facelift E46 coupe/cabrio har andre frontlykter enn facelift sedan/stasjonsvogn.. Endret Juni 17, 2015 av DanielStance Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Det gjorde seg virkelig med nye trekk til interiøret Fin bil og planer, følger med videre =) Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 DanielStance, takk for det! Og nei, det er ikke så veldig lett å legge merke til sånne smådetaljer, det stemmer vel at blinklys og "hovedlykt" (kjørelys, langlys) er adskilt på sedan/stv? hermanoo90, takker for det ble bra å få byttet ut det slitte trekket og damasken med hull i. hever helhetsinntrykket. Må bare få vasket mattene skikkelig nå også, så blir det bra! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 DanielStance, takk for det! Og nei, det er ikke så veldig lett å legge merke til sånne smådetaljer, det stemmer vel at blinklys og "hovedlykt" (kjørelys, langlys) er adskilt på sedan/stv? Tror formen på panseret er litt forskjellig mellom de to (eller fire om du vil) også, men kan godt være det bare er noe jeg innbiller meg.. Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Tror formen på panseret er litt forskjellig mellom de to (eller fire om du vil) også, men kan godt være det bare er noe jeg innbiller meg.. Coupe-panseret er iallfall 1-2 cm lengre enn sedan/stv, slik at det ville ha stukket litt ut over lyktene om du monterte det på en sedan/stv Formen er jeg litt mer usikker på Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå