Fidelio Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Gratulerer med sprek bil du er ikke tilfeldigvis fra Sarpsborg? Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Gratulerer med sprek bil du er ikke tilfeldigvis fra Sarpsborg? Tusen takk! Jo det stemmer, jeg er fra og holder til i Sarpsborg Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 Dagen i dag har gått med til å montere AE! Ble så utrolig fornøyd Etter litt frem og tilbake gikk jeg for å ikke lakkere innmaten i lyktene allikevel. Jeg synes lyktene går så bra til de hvite detaljene ellers på bilen, som felgene og stickers'ene og sideblinkerne, så jeg holder de hvite/sølv foreløpig. Kan hende jeg ombestemmer meg senere om det blir nye felger Sånn ellers har jeg også jålet litt mer med nye emblem og M-striper i grillen. Carbon-emblem Carbon-emblem og striper Stripene er bare klistremerker, så de ble litt... pent langt fra, men langt fra pent? Haha. Det er begrenset hvor mye bedre jeg får de når det bare er klistremerker også tenker jeg. Man kan jo se at det er noen bretter der, men bare om man går helt innpå for å se. Uansett veldig fornøyd med helgens oppgraderinger!Skal få tatt noen bedre bilder etterhvert, hadde bare mobil tilgjengelig i dag hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Universal bredde osv på stripene, så de skal klippes til i både lengde og bredde og blir da flush og strøken Men ser de fleste bare klesser de på og bretter de rundt Resultatet blir deretter, som alt annet som krever nøye forarbeid. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Synes ikke de stripene i grillen er noe fint, jeg.. Men smaken er som baken Ble bra med AE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2015 Hehe ja godt vi er forskjellige Det fulgte med to sett striper Thundercoil, og når du sier det så blir det nok bedre om man tar seg bryet med å skjære til Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 AE ringene løfter fronten på E46 noe helt sinnsynkt bra! Liker M stripene. Jeg er ikke sånn veldig fan av carbon emblemer, men kan vell ikke være helt like alle sammen Ble veldig pent med helgens oppdateringer, bilen blir finere og finere Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 AE ringene løfter fronten på E46 noe helt sinnsynkt bra! Liker M stripene. Jeg er ikke sånn veldig fan av carbon emblemer, men kan vell ikke være helt like alle sammen Ble veldig pent med helgens oppdateringer, bilen blir finere og finere Må si meg enig med hermanoo90 der! Elsker AE og M-striper, ikke like stor fan av Carbon emblem Jeg har også bare klistremerker, men jeg klippet de til først slik som thundercoil sa, og resultatet ble faktisk ikke så verst Ellers bra bilder og spennende oppdateringer Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Nice nice nice!! Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 så utrulig bra ut med AE´ene! Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerole94 Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Veldig flott bil du har har selv hatt e46 og var veldig fornøyd med den Liker ikkje helt når AE er helt runde eller O formet, syns det er bedre når de er U formet, men alle har sin egen smak hvis du vil ha U form kan du sette på lyktesenkere, da blir den skikkelig tøff Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Nååå har det vært stille fra meg ganske lenge gitt! Har ikke gjort så alt for mye siden sist, kun litt småplukk. Kjæresten har tatt noen kule bilder da! Festet lyktesenkere for en liten tid tilbake, litt usikker på om jeg liker de eller ei enda.Per i dag har jeg landet på at jeg liker de på, haha. CCFL-inverteren til angeleyes-ringene på høyreside tok kvelden i går da, tror ikke den har tålt temperaturendringene.. sånn er det med ebay og aftermarket-stuff Så nå blir det us-lights en periode inntil den nye inverteren ankommer. Jeg sikler på felger for tiden, utrolig lyst på nye sommerfelger til neste sesong. Foreløpig er det GS Evolution 2 eller GS Raptor som frister mest.. men enda lenge til våren! Freakshow, bimmerole94 og wrnr1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå