Gå til innhold

Min blå '04 E46 318ci

Anbefalte innlegg

Dagen i dag har gått med til å montere AE!

post-85556-0-28990400-1434902459_thumb.j

post-85556-0-47448600-1434902461_thumb.j

Ble så utrolig fornøyd :)
Etter litt frem og tilbake gikk jeg for å ikke lakkere innmaten i lyktene allikevel. 
Jeg synes lyktene går så bra til de hvite detaljene ellers på bilen, som felgene og stickers'ene og sideblinkerne, så jeg holder de hvite/sølv foreløpig. Kan hende jeg ombestemmer meg senere om det blir nye felger  :D

Sånn ellers har jeg også jålet litt mer med nye emblem og M-striper i grillen.

Carbon-emblem

post-85556-0-94419800-1434902463_thumb.j

Carbon-emblem og striper

post-85556-0-67392400-1434902465_thumb.j

Stripene er bare klistremerker, så de ble litt... pent langt fra, men langt fra pent? Haha. Det er begrenset hvor mye bedre jeg får de når det bare er klistremerker også tenker jeg. Man kan jo se at det er noen bretter der, men bare om man går helt innpå for å se.

Uansett veldig fornøyd med helgens oppgraderinger!
Skal få tatt noen bedre bilder etterhvert, hadde bare mobil tilgjengelig i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Universal bredde osv på stripene, så de skal klippes til i både lengde og bredde og blir da flush og strøken :) Men ser de fleste bare klesser de på og bretter de rundt :P Resultatet blir deretter, som alt annet som krever nøye forarbeid. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE ringene løfter fronten på E46 noe helt sinnsynkt bra! :D

Liker M stripene.

Jeg er ikke sånn veldig fan av carbon emblemer, men kan vell ikke være helt like alle sammen :P:whistle:

Ble veldig pent med helgens oppdateringer, bilen blir finere og finere :smoking:

Må si meg enig med hermanoo90 der! Elsker AE og M-striper, ikke like stor fan av Carbon emblem :P Jeg har også bare klistremerker, men jeg klippet de til først slik som thundercoil sa, og resultatet ble faktisk ikke så verst ;) Ellers bra bilder og spennende oppdateringer :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...

Nååå har det vært stille fra meg ganske lenge gitt!

Har ikke gjort så alt for mye siden sist, kun litt småplukk.

Kjæresten har tatt noen kule bilder da! :D

post-85556-0-59990300-1445626171_thumb.j

Festet lyktesenkere for en liten tid tilbake, litt usikker på om jeg liker de eller ei enda.
Per i dag har jeg landet på at jeg liker de på, haha. :P

CCFL-inverteren til angeleyes-ringene på høyreside tok kvelden i går da, tror ikke den har tålt temperaturendringene.. sånn er det med ebay og aftermarket-stuff :P
Så nå blir det us-lights en periode inntil den nye inverteren ankommer.

post-85556-0-82133400-1445626309_thumb.j

Jeg sikler på felger for tiden, utrolig lyst på nye sommerfelger til neste sesong.

Foreløpig er det GS Evolution 2 eller GS Raptor som frister mest.. men enda lenge til våren! 

post-85556-0-05847600-1445626173_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...