Skare1 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Fin bil Adrian Sorte nyrer, M-Tech 2 fanger og M-Fanger bak hadde gjort susen her Sot av ruter hadde jeg droppet, fort gjort at det blir seenes "Harry" ut. Ville heller foliert lister rundt ruter i sort høyglans M-fangere er planen, det gjør seg helt klart! De sorte nyrene som står på nå er lakkert, ikke noe fine ihvertfall. Kanskje høyglans-sorte nyrer hadde blitt pent? Ellers så hadde jo nyrer med chrome-ramme stått i stil til chrome-listene rundt ruter da. Litt usikker på hva som blir finest Foliering av lister hadde gjort seg, vet du ca. pris på det der du har gjort det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Tror sort høyglans blir penest Men er jo smak og behag det da. Scandinano gjør det vel for 1500-2000,- tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Har ikke skjedd så veldig mye med bilen kan man si, da jeg har hatt nok med å kjøre etter besto oppkjøringa 22. mai. Har blitt ganske mange hundre km bak rattet hittil, og kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd med bilen Var f.eks. i Trondheim i helga med bilen, en tur på ca 600km hver vei. Utrolig god bil å kjøre langt med, overraska over hvor snill den er på bensinforbruket også. Brukte ca 7.5l per 100km både fram og tilbake til Trondheim 21. mai gjorde jeg meg ferdig med "detailinga" utvendig. Sprayet bilen godt inn med Prickbort avfettning og felgene med felgrens, håndvasket deretter bilen godt og lot bilen stå inne over natta, slik at den ble ordentlig tørr. Clayet så de få stedene som det var nødvendig og gikk deretter i gang med å lakkrense bilen med DE-maskin og Meguiars Corruction Compound. Bilen var egentlig ikke så ille i lakken, men ble stor forskjell likevel. La deretter på et lag med Meguairs Deep Crystal Coating. Planen er å legge på et lag med polering og et lag med Swissvax utenpå det her igjen. Regner med at det blir gjort til helga. Har også planer om å gå ordentlig over felgene og legge på en form for forsegling, f.eks. Swissvax Autobahn. Hadde litt hastverk med å komme meg ut å kjøre, så tok meg ikke tid til å ta så mange bilder, har ingen rett etter lakkrens og coating, men legger ut de jeg har tatt de siste dagene. Når jeg får litt mer penger på konto om kort tid, så blir det bestilling av litt diverse. Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 (endret) Fant en relativt lik bil i Trondheim, bare med Shadowline, litt soting og M-tech2 fanger Endret Juli 14, 2020 av Skare1 Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 (endret) - Endret Juli 14, 2020 av Skare1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Er ikke rart forsikring på disse bilene koster! Bilen er nå mest sannsynlig som vrak å regnes etter en utforkjøring i dag formiddag... Kom rundt en krapp sving, i svingen var det fult av grus, får sleng på bilen jeg ikke får til å rette opp, farer så videre ut i grøfta og inn i en stolpe som heldigvis gir etter. Airbager utløses og uheldigvis var det hus i området, så hele "nabolaget" kommer flygende. Politiet blir ringt og jeg står der med skjegget i postkassa. Alle er helt sikre på at jeg har kjørt for fort, hva annet forventer man av en BMW med store hjul og en kid med ferskt førerkort. Jeg hadde nok noen km for fort inn i svingen, men hadde ikke regna med at bilen skulle slippe i det heletatt. Hadde full kasko på bilen, men vet ikke hvor mye det hjelper når det ser ut som uaktsom kjøring? NOEN SOM HAR NOEN ERFARINGER RUNDT DETTE? Veldig kjipt å tape alle de tusene som er lagt i bilen. ÅÅÅÅNEI!!! Er ikke 1.april i dag heller... DET var jævli kjipt! Ble det veldig mye skader på bilen eller? Har du noe bildet ? Om det var grus i veien som gjorde at det ble glatt, så blir jo det som om man kjører ut på vinteren.. Få dokumentert grusen så burde du i mine øyne ha en ett godt forsvar !! Skare1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Ser da ut til at jeg har fått tak i stort sett det jeg trenger av deler, så da gjenstår det å få en oppretter til å se på bilen og eventuelt rette opp høyre innerskjerm. Blir spennende å se hva det kommer til å koste å rette opp bilen, får jeg en pris jeg kan leve med er det ikke tvil om at bilen blir fiksa. Hvis det er noen som vet om en oppretter som tar på seg jobber, må du gjerne si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Var nok for en god del for stor fart, kombinert med grus og for god tro på egne kjøreferdigheter som gjorde at det gikk i grøfta. Når jeg har sett på ulykkesstedet i ettertid skal det faktisk godt gjøres å kjøre ut der, hehe.. Men nå er jeg uten lappen i 6 mnd, kommer vel noe godt ut av det også Burde ihvertfall få tid til å ordne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 bilder av bilen da? mistet selv lappen etter kort tid, gikk 3 uker så ble jeg målt til 137 i 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Kan legge ut bilde etterpå/imorgen Men du fikk tilbake lappen, gjorde du ikke? Fulgte med på tråden din på MP, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Kan legge ut bilde etterpå/imorgen Men du fikk tilbake lappen, gjorde du ikke? Fulgte med på tråden din på MP, hehe gjorde det ja hva het du er da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Slik ser bilen ut nå, ser jo helt jævlig ut, men er bare konstruksjonen under forskjermen som ser skjev ut. Alt av dører og slikt går fint igjen og ruter er hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Ouch! Kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Kjipt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå