Skare1 Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Etter sikkert 30 henvendelser på bilen totalt og 6-7 stk som har sagt de skulle hente bilen, for å så ikke møte opp- er bilen nå solgt Den nye eieren skal bygge opp bilen igjen, blir spennende å se om det blir gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) Etter sikkert 30 henvendelser på bilen totalt og 6-7 stk som har sagt de skulle hente bilen, for å så ikke møte opp- er bilen nå solgt Den nye eieren skal bygge opp bilen igjen, blir spennende å se om det blir gjennomført Høres bra ut. Ikke lenge til du får igjen lappen nå, enn så lenge er jeg alltid sjåfør Hvordan bil er målet til du får igjen lappen? Endret Oktober 4, 2015 av michaelskare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Nei, er under 2 mnd igjen til jeg forhåpentligvis får lappen igjen, ser fram til det Vet ikke akkurat hva slags BMW som er målet å kjøpe denne gangen, kommer nok mye an på hva som er på markedet når jeg skal kjøpe En E60 hadde vært artig, men vi får se, de er ikke gratis enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 E39 e jo aldri feil [emoji106] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå