Gå til innhold

Firma som kobler opp anlegg og koder om?


Clutch
 Share

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, så lurer jeg på om det er et firma som kobler opp anlegg og får det til å se bra ut? helst i nærheten av vestfold. vil ikke ha noe synlige ledninger og dessuten så vil ikke gjøre dette selv da jeg ikke er så flink til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du ute etter? Originalt stereoanlegg (676 HiFi, 677 HiFi Logic7, 752 Individual Audio) eller ettermarkedsløsninger? Jeg tviler på at man finner særlig med firmaer som ettermonterer førstnevnte, men både jeg og flere andre her på forumet kan ta på oss slike arbeider. Om du er på jakt etter sistnevnte, så kan vel dette gjøres stort sett over alt hvor man selger og monterer bilstereo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har basskasse og 6*9 liggende fra forrige bilen min, som jeg har lyst til å ha i E60'n. men jeg har ikke så trygg på meg selv at jeg klarer å koble opp dette selv. Må vel også koble signalkabler frem til spilleren i bilen. Bak midtkonsollen og ned i dashbordet har ikke jeg lyst til å holde på selv, plutselig er det noe som ikke lenger fungerer :P 

 

skulle også hatt bedre fronthøyttalersett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikka litt på bavsound.com og fant dette

http://www.bavsound.com/Stage-One/Stage-One-BMW-E60E61-Premium/Fitments/

 

dette er da top hi fi, jeg har standard og når jeg leser gjennom tilbakemeldinger, så er det bare positivt. er at det blir mye bedre lyd. 

Ettersom jeg har forstått, så er dette bare plug n play og så spille inn? ingen innstillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...