Gå til innhold

Forsikring på en E34

Furyon
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo! Har nå forsikring hos gjensidige, men syntes egentlig 16000 i året med delkasko var litt mye for en 1993 modell. Er klar over at jeg har en typisk ungdomsbil, men har hørt at andre folk har hatt endel mindre i forsikring en det jeg betaler nå. Det er en 520 med 193000 på telleren, og har bare 20% og tenkte ca 12k i kjørelengde og 6k i egenandel.

Noen som har tips til hvilken forsikringsselskap jeg burde prøve? Bor i Nord Norge om det har noe å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, skal prøve å høre med Eika forsikring i morgen for å sjekke pris

Kan være lønnsomt og melde deg inn i NAF.

Hadde kun ansvar på E 38'en jeg bruker daglig.

Nå har jeg ansvar, brann og tyveri for 400,-kr rimligere enn kun ansvar hos Gjensidig!

NAF veihjelp også, selv om BMW aldri stopper...... :sly:

Men kjekt og ha. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meld deg inn i NAF! Det er en nisseorganisasjon som sitter i lomma på politikerene i stede for å kjempe bilistens sak når det kommer til veier og avgifter. Bare jatter med og godtar mer og mer fokus bort ifra bilisme...

Meld deg heller inn i BMW Car Club så får du rabatt hos IF :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betaler rett under 3000 jeg og trur jeg.   har 8 eller 12k km, 70% bonus og over 24 år..   så du betaler ALT for mye ja. 

Fredrik,  vet du hvordan man får disse rabatttene?   jeg tok kontakt med if men de ville ikke gi meg..?   gjalt vist bare nytegning av forsikringer.. merkelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meld deg inn i NAF! Det er en nisseorganisasjon som sitter i lomma på politikerene i stede for å kjempe bilistens sak når det kommer til veier og avgifter. Bare jatter med og godtar mer og mer fokus bort ifra bilisme...

Meld deg heller inn i BMW Car Club så får du rabatt hos IF :)

Derfor jeg er medlem i Amcar også! \:D/

Eneste bilorginasjonen som gjør noe for hobbybilfolket! :headbang:

Men dobbeltmoral er bedre en ingen moral :evillol:

bmwmaxi, var kun ment som et eksempel.

NAF er en "gubbeorginasjon" men hvis man ser bort fra det, ikke så værst, hvis man kjører gammel bil. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg er medlem i Amcar også! \:D/

Eneste bilorginasjonen som gjør noe for hobbybilfolket! :headbang:

Men dobbeltmoral er bedre en ingen moral :evillol:

Haha, er det derfor jeg også er medlem i Amcar. Ville bare ikke si det høyt da det sikkert er tabu her inne, ikke har jeg amerikaner heller :P Uten Amcar sitt bilpolitiske arbeid hadde Norge vært ett trist sted for oss bilentusiaster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er det derfor jeg også er medlem i Amcar. Ville bare ikke si det høyt da det sikkert er tabu her inne, ikke har jeg amerikaner heller :P Uten Amcar sitt bilpolitiske arbeid hadde Norge vært ett trist sted for oss bilentusiaster..

Du har så rett Fredrik. :bounce:

Anbefaler alle som er bitelitt "petrolhead" og litt bilentusiast og melde seg inn!

Da støtter man iallefall noen som gjør noe for bilhobby-folket! :applause:

Ikke hvem som skal kjøre i kollektiv-feltet.

Eller 70 km/t er maks hastighet.......... :roll:

Og tabu.....det er det noen andre som kjører. ;-)

Nå selger vel BMW flere biler i USA enn i norge........... :-k

Og medlemsbladet til Amcar er morsom lesning. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg helt enig, og for å tilføre tråden også noe så gir Amcar medlemsrabatter hos flere forsikrings selskaper også på ikke amerikanske biler. Man kan få advokathjelp og gunstig bilfinansiering :) Også hadde det jo vært gøy med en Camaro eller ett drog av en Lincoln en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortimot alle i familien min er medlem i amcar, men hvordan forsikringsselskap burde jeg prøve meg på å få tilbud hos?

Er forresten 18 år med 20% bonus.

Bare å ringe de det, og spørre.

Eika, If, Gjensidige, Trygd, osv osv. PS: Du får billigere hvis det er mulighet for å skjekke prisene på nettsiden dies. Varierer fra 30-80kr måenden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...