Furyon Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Hallo! Har nå forsikring hos gjensidige, men syntes egentlig 16000 i året med delkasko var litt mye for en 1993 modell. Er klar over at jeg har en typisk ungdomsbil, men har hørt at andre folk har hatt endel mindre i forsikring en det jeg betaler nå. Det er en 520 med 193000 på telleren, og har bare 20% og tenkte ca 12k i kjørelengde og 6k i egenandel. Noen som har tips til hvilken forsikringsselskap jeg burde prøve? Bor i Nord Norge om det har noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Jeg har en 1994 modell 520I som jeg betaler 1900,- i året på, delkasko, 12 000 km, fører over 24 år og 70% bonus. Hvor gammel er du, det og bonus har som regel alt å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Ojehelvete du betaler allt for mye. Skift forsikrings selskap IDAG. Har en kompis som betalte 300kr i måenden for sin E39 520. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekbraute Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Prøv Eika forsikring. Har 98-mod e46 320d med 16000km kjørelengde og betalar 8900kr for ansvarsforsikring. 18 år og 20% bonus. Ikkje veldig billig, men ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furyon Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Takker for svar, skal prøve å høre med Eika forsikring i morgen for å sjekke pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Takker for svar, skal prøve å høre med Eika forsikring i morgen for å sjekke pris Kan være lønnsomt og melde deg inn i NAF. Hadde kun ansvar på E 38'en jeg bruker daglig. Nå har jeg ansvar, brann og tyveri for 400,-kr rimligere enn kun ansvar hos Gjensidig! NAF veihjelp også, selv om BMW aldri stopper...... Men kjekt og ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Men hva skal du med delekasko på en 22år gammel e34. Kan jo kjøpe en ny, en gang i året med pengene mellom delekasko og ansvar forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Ikke meld deg inn i NAF! Det er en nisseorganisasjon som sitter i lomma på politikerene i stede for å kjempe bilistens sak når det kommer til veier og avgifter. Bare jatter med og godtar mer og mer fokus bort ifra bilisme... Meld deg heller inn i BMW Car Club så får du rabatt hos IF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 betaler rett under 3000 jeg og trur jeg. har 8 eller 12k km, 70% bonus og over 24 år.. så du betaler ALT for mye ja. Fredrik, vet du hvordan man får disse rabatttene? jeg tok kontakt med if men de ville ikke gi meg..? gjalt vist bare nytegning av forsikringer.. merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Ikke meld deg inn i NAF! Det er en nisseorganisasjon som sitter i lomma på politikerene i stede for å kjempe bilistens sak når det kommer til veier og avgifter. Bare jatter med og godtar mer og mer fokus bort ifra bilisme... Meld deg heller inn i BMW Car Club så får du rabatt hos IF Derfor jeg er medlem i Amcar også! Eneste bilorginasjonen som gjør noe for hobbybilfolket! Men dobbeltmoral er bedre en ingen moral bmwmaxi, var kun ment som et eksempel. NAF er en "gubbeorginasjon" men hvis man ser bort fra det, ikke så værst, hvis man kjører gammel bil. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Derfor jeg er medlem i Amcar også! Eneste bilorginasjonen som gjør noe for hobbybilfolket! Men dobbeltmoral er bedre en ingen moral Haha, er det derfor jeg også er medlem i Amcar. Ville bare ikke si det høyt da det sikkert er tabu her inne, ikke har jeg amerikaner heller Uten Amcar sitt bilpolitiske arbeid hadde Norge vært ett trist sted for oss bilentusiaster.. Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Haha, er det derfor jeg også er medlem i Amcar. Ville bare ikke si det høyt da det sikkert er tabu her inne, ikke har jeg amerikaner heller Uten Amcar sitt bilpolitiske arbeid hadde Norge vært ett trist sted for oss bilentusiaster.. Du har så rett Fredrik. Anbefaler alle som er bitelitt "petrolhead" og litt bilentusiast og melde seg inn! Da støtter man iallefall noen som gjør noe for bilhobby-folket! Ikke hvem som skal kjøre i kollektiv-feltet. Eller 70 km/t er maks hastighet.......... Og tabu.....det er det noen andre som kjører. Nå selger vel BMW flere biler i USA enn i norge........... Og medlemsbladet til Amcar er morsom lesning. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Ja jeg helt enig, og for å tilføre tråden også noe så gir Amcar medlemsrabatter hos flere forsikrings selskaper også på ikke amerikanske biler. Man kan få advokathjelp og gunstig bilfinansiering Også hadde det jo vært gøy med en Camaro eller ett drog av en Lincoln en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furyon Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Bortimot alle i familien min er medlem i amcar, men hvordan forsikringsselskap burde jeg prøve meg på å få tilbud hos? Er forresten 18 år med 20% bonus. Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Bortimot alle i familien min er medlem i amcar, men hvordan forsikringsselskap burde jeg prøve meg på å få tilbud hos? Er forresten 18 år med 20% bonus. Bare å ringe de det, og spørre. Eika, If, Gjensidige, Trygd, osv osv. PS: Du får billigere hvis det er mulighet for å skjekke prisene på nettsiden dies. Varierer fra 30-80kr måenden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå