TommyFF Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 (endret) Da var drømmen blitt en virkelighet, og jeg har gått til innkjøp av en 2012 modell F11 520D ( 184HK ) Den er relativt godt utstyrt, og per nå er det ingen ting jeg føler at jeg mangler. Planene blir å montere det jeg tar meg råd til av M-performance deler, samt senk og øvrig bare kjøre og nyte mest mulig. Det er virkelig en fantastisk oppgradering fra E61, og jeg er svært fornøyd. Normalt sett liker jeg mørke biler med mørkt interiør best( det er også det jeg har hatt hver gang), men denne gangen har jeg gått helt motsatt vei med hvit bil og lyst interiør. Samboeren fikk lov til å bestemme farge denne gangen, og da falt det på hvit. Helt ærlig så vokser det veldig på meg og jeg angrer virkelig ikke. Foreløpige planer : * M Performance pedalsett - Montert * M performance Frontleppe - Montert * M performance Vinge * M performance nyrer i sort høyglans - Montert * H&R senkefjører og programmering bak - * Foliering av krom rundt vinduer og på dørhåndtak - Utført * Ny bagasjeromsmatte ( Fulgte ikke med ved kjøp ) - På plass * 20" Sommerfelger Nyrer og pedalsett er allerede bestilt, og foliering skjer forhåpentligvis iløpet av neste mnd. Her kommer jeg til å KUN bruke originale deler, men jeg vurderer å kjøpe en uoriginal leppe som ligner svært mye på original for å teste hvordan den holder seg og om det blir for lavt. De originale M performance delene er svært dyre, spesielt leppe og spoiler samlet, så vil unngå å gjøre noe bomkjøp. Får se hva jeg bestemmer meg for der. Håper dere liker bilen BILDER: Modellbezeichnung: 520d Ausführung: Europa Typschlüssel: MX11 E-Code: F11 Karosserie: touring Lenkung: links Türen: 5 Motor: N47D20O1 - 2,00l (135kW) Antrieb: Heckantrieb Getriebe: automatisch Außenfarbe: Alpinweiss 3 (300) Innenraum: Leder Dakota/oyster (LCCX) Produktionsdatum: 10.02.2012 Werk: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S1CCA Auto Start Stop Funktion Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S4U2A Eco pro Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S248A Lenkradheizung Steering wheel heater S258A Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality S2NAA BMW LM Rad M Doppelspeiche 350 BMW LA wheel, M Double Spoke 350 S302A Alarmanlage Alarm system S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S322A Komfortzugang Comfort access P337A M Sportpaket M Sports package S358A Klimakomfort-Frontscheibe Climate comfort windscreen S3ACA Anhängerkupplung Trailer coupling S3AGA Rückfahrkamera Reversing camera S3ATA Dachreling Aluminium satiniert Roof rail, aluminum, satin finish S3MBA Individual Exterieur Line Alu satiniert Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S402A Panoramadach elektrisch Electric panoramic roof S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S481A Sportsitz Sports seat S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S496A Sitzheizung hinten Seat heating, rear S4MRA Interieurleisten Aluminium Hexagon Interior strips, aluminum hexagon S4URA Ambientes Innenlicht Ambient interior lighting S4UYA Ski- und Snowboardtasche Ski and snowboard case S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S575A Zusätzliche 12V-Steckdosen Supplementary 12V sockets S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S5DFA Aktive Geschw.regelung+Stop&Go Funktion Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View Surround View S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S610A Head-Up Display Head-up display S612A BMW Assist BMW Assist S614A Internet Vorbereitung Internet, preparations S615A Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information S616A BMW Online BMW Online S620A Spracheingabe Voice control S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices S6ABA Steuerung Teleservices Control for Teleservices S6FLA USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface S6NFA Musik-Schnittstelle für Smartphone Music interface for Smartphone S6VCA Steuerung Combox Control for Combox S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package S761A Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite P7A2A Innovationspaket II Innovation Package II S7SPA Navi Professional/Handyvorber. Bluetooth Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth P7VGA Wärmekomfortpaket Warmth Comfort Package P7VHA Surround-View-Paket Surround View Package L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8KAA Ölwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8TFA Aktiver Fussgängerschutz Active pedestrian protection S8THA SPEED LIMIT INFO SPEED LIMIT INFO S8TNA Tagfahrlicht über Lichtmenü S8V1A Hinweisschild Label Endret Mars 9, 2018 av TommyFF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Gratulerer med ny bil! TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Gratulerer! TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Gratulerer med ny bil! Bare gi beskjed om savnet etter E61 kommer snikende, kan godt bytte jeg! TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Gratulerer med ny bil! Tusen takk for det Gratulerer! Tusen takk Gratulerer med ny bil! Bare gi beskjed om savnet etter E61 kommer snikende, kan godt bytte jeg! Takk for det E61 er en fantastisk bil, så savn blir det garantert, men F11 er virkelig en fin oppgradering alikevel. Jeg smilte vel fra øre til øre når jeg hadde den en dag på lån axept og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Gratulerer med en av de peneste bmw'ene TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Gratulerer med en av de peneste bmw'ene Tusen takk for det Det er virkelig en fantastisk bil, og det gledes stort til mange mil i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Gratulerer med flott bil. Kan hende dette er et skudd ut i lufta, men har du begynt hos Bavaria Lillestrøm? TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Grattis med ny femmer ja Ser bra og bedre skal det bli i å med hintet (mperformance) TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Gratulerer med flott bil. Kan hende dette er et skudd ut i lufta, men har du begynt hos Bavaria Lillestrøm? Takk for det I tilfelle er det et skudd i veldig riktig retning, har du vært innom? Begynte der 4.Mai, så det gikk ikke lang tid før jeg falt for fristelsen Grattis med ny femmer ja Ser bra og bedre skal det bli i å med hintet (mperformance) Takk for det Den kommer nok til å få en rekke oppgraderinger, og jeg sender vel første bestilling når feriepengene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Takk for det I tilfelle er det et skudd i veldig riktig retning, har du vært innom? Begynte der 4.Mai, så det gikk ikke lang tid før jeg falt for fristelsen Takk for det Den kommer nok til å få en rekke oppgraderinger, og jeg sender vel første bestilling når feriepengene kommer Jeg var sist innom på tirsdag. Jeg får spørre etter deg neste gang TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Jeg var sist innom på tirsdag. Jeg får spørre etter deg neste gang Det er det bare å gjøre Jeg skal være det første du ser om du trenger noe til bilen din ! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Oppdatert første post med mer info og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Gratulerer med fin bil TommyFF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Gratulerer med fin bil Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå