Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har fått knirkelyd når jeg svinger stillestående og ved lave hastigheter på min E65 735i, noen som har opplevd lignende og vet hva som kan være galt?

Høres ut som knirkingen kommer fra høyre side når hjulene svinges til høyre, og fra venstre når det svinges til venstre, mener ulyden fra begge sidene kom på likt, så merkelig om det skulle være noen foringen som har røket samtidig på begge sider.

Skrevet

Kanskje det kan være servopumpa?
Fekk ulyder på samme måten som deg når min rauk. Jekk opp fronten av bilen og sjå om du får samme lyden når hjulene er i luft.

Skrevet

Knirker det når bilen husker i humper også?

Ikke som jeg har lagt merke til.

Kanskje det kan være servopumpa?

Fekk ulyder på samme måten som deg når min rauk. Jekk opp fronten av bilen og sjå om du får samme lyden når hjulene er i luft.

Kan være servopumpe ja, prøvde å fylle på servoolje uten at det hjalp noe.

Skrevet

Hørtest egentlig litt ut som topplagrer, men det pleier å ha ein kraftigere lyd 

Var litt merkeligt at lyden skulle komme på begge sider. Er det ein "felles" foring eg har glømt?
Skrevet

Hørtest egentlig litt ut som topplagrer, men det pleier å ha ein kraftigere lyd 

Var litt merkeligt at lyden skulle komme på begge sider. Er det ein "felles" foring eg har glømt?

den lyden kunne minne veldig om den jeg har på min, bare litt skarpere/spissere lyd i min.

Heter det bare topplager eller kan det ligge under noe annet også?

Skrevet

Jeg har en tråd om dette på min e61, og der var det defekte endeledd!

Det hylte og jamret seg noe voldsomt på min bil!

• 2 weeks later...
Skrevet

Hatt bilen på verksted nå, var ett alu.deksel under som beskytter girkassen og bunnpanna som var skrudd rett i ramma som lagde lyd, da de har brukt feil type bolter når de har festa dekselet igjen, knirkelyden kom sikkert i det ramma vridde på seg  :stupid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...