Oderschvank Skrevet Mai 24, 2015 Skrevet Mai 24, 2015 Hei. Har fått knirkelyd når jeg svinger stillestående og ved lave hastigheter på min E65 735i, noen som har opplevd lignende og vet hva som kan være galt? Høres ut som knirkingen kommer fra høyre side når hjulene svinges til høyre, og fra venstre når det svinges til venstre, mener ulyden fra begge sidene kom på likt, så merkelig om det skulle være noen foringen som har røket samtidig på begge sider.
Sammyen Skrevet Mai 24, 2015 Skrevet Mai 24, 2015 Kanskje det kan være servopumpa?Fekk ulyder på samme måten som deg når min rauk. Jekk opp fronten av bilen og sjå om du får samme lyden når hjulene er i luft.
Oderschvank Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Skrevet Mai 24, 2015 Knirker det når bilen husker i humper også? Ikke som jeg har lagt merke til. Kanskje det kan være servopumpa? Fekk ulyder på samme måten som deg når min rauk. Jekk opp fronten av bilen og sjå om du får samme lyden når hjulene er i luft. Kan være servopumpe ja, prøvde å fylle på servoolje uten at det hjalp noe.
Oderschvank Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Skrevet Mai 24, 2015 (endret) fant en video på youtube med samme knirkelyd, http://youtu.be/ibESUNXOg9g?t=49s Endret Mai 24, 2015 av Oderschvank
Sammyen Skrevet Mai 24, 2015 Skrevet Mai 24, 2015 Hørtest egentlig litt ut som topplagrer, men det pleier å ha ein kraftigere lyd Var litt merkeligt at lyden skulle komme på begge sider. Er det ein "felles" foring eg har glømt?
Oderschvank Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Skrevet Mai 25, 2015 Hørtest egentlig litt ut som topplagrer, men det pleier å ha ein kraftigere lyd Var litt merkeligt at lyden skulle komme på begge sider. Er det ein "felles" foring eg har glømt? den lyden kunne minne veldig om den jeg har på min, bare litt skarpere/spissere lyd i min. Heter det bare topplager eller kan det ligge under noe annet også?
Otis Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Jeg har en tråd om dette på min e61, og der var det defekte endeledd! Det hylte og jamret seg noe voldsomt på min bil!
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 26, 2015 Skrevet Mai 26, 2015 vist du har spurt på nettet før om motor, så er det 99,9% av tilfella at toppakninga er gåen.
Oderschvank Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Skrevet Juni 3, 2015 Nå har den begynnt å knirke i humper og ved nedbremsing også, skikkelig irriterende lyd....
Oderschvank Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Skrevet Juni 12, 2015 Hatt bilen på verksted nå, var ett alu.deksel under som beskytter girkassen og bunnpanna som var skrudd rett i ramma som lagde lyd, da de har brukt feil type bolter når de har festa dekselet igjen, knirkelyden kom sikkert i det ramma vridde på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå